Perspective constructive când nu ai primit jobul ideal
Carieră
  • 13 iul. 2021, 10:13
  • 2 007

Perspective constructive când nu ai primit jobul ideal

Niciun loc de muncă nu este ideal, dar ceea ce contează este că beneficiile și satisfacția să fie superioare aspectelor mai puțîn plăcute, care pot să nu fie legate direct de activitatea profesională, cât de aspecte practice colaterale, de exemplu amplasarea sediului raportat la locuința. Ce facem atunci când jobul prezent nu este cel pe care ni-l doream sau când satisfacția profesională este limitată? Iată câteva aspecte de luat în considerare.
Cum s-a schimbat în ultimul an miza învățării prin joc
Carieră
  • 12 iul. 2021, 10:48
  • 1 892

Cum s-a schimbat în ultimul an miza învățării prin joc

Învățarea în organizații a trecut prin transformări profunde de la începutul pandemiei. Liderii de Learning & Development au fost provocați să regândească experiențele de învățare și să testeze și reitereze într-un ritm accelerat noi moduri de a învăța. Deși timpul alocat pentru învățare s-a redus, a crescut nevoia de a dobândi abilități relevante pentru contextul tot mai schimbător în care am lucrat în ultimul an.
Pași fundamentali în deschiderea unei afaceri
Carieră
  • 9 iul. 2021, 14:30
  • 2 454

Pași fundamentali în deschiderea unei afaceri

Renunțarea la statutul de angajat și trecerea la cel de antreprenor este un proces dificil și necesită interes, multă muncă și o foarte bună organizare. Deschiderea unei afaceri nu este deloc o sarcina facilă, dar se poate dovedi una dintre cele mai bune decizii privind dezvoltarea profesională și încununarea unei cariere de succes.
Cum poate fi stabilit echilibrul dintre carieră și viața personală?
Carieră
  • 6 iul. 2021, 13:36
  • 901

Cum poate fi stabilit echilibrul dintre carieră și viața personală?

Conceptul de work-life balance se află pe lista de priorități a tot mai mulți oameni care vor să pună accent pe petrecerea timpului liber într-un fel cât mai sănătos. De asemenea, companiile se orientează acum spre a încuraja angajații să găsească aceste situații ideale care duc la un echilibru sănătos între cele două aspecte ale vieții.
Cât de utile sunt cursurile SEO și cum te ajută să te angajezi
Carieră
  • 5 iul. 2021, 12:15
  • 1 189

Cât de utile sunt cursurile SEO și cum te ajută să te angajezi

Dacă te gândești să te reprofilezi într-un domeniu de interes, sau lucrezi deja în marketing și SEO și vrei să te promovezi în carieră, s-ar putea ca ideea urmării unor cursuri SEO acreditate să fie prima care îți vine în minte. Totodată, s-ar putea să te întrebi cât de utile sunt acestea și cum te ajută să te angajezi. Hai să vedem!
4  sfaturi practice de Time Management pentru lucrul de acasă
Carieră
  • 1 iul. 2021, 11:56
  • 1 079

4 sfaturi practice de Time Management pentru lucrul de acasă

Lumea a devenit un mare carusel al noțiunii de dead-line. Mereu mai este ceva de făcut și mereu rămâne ceva nerezolvat. Pare că lumea s-a mutat într-un spațiu claustrofob în care fiecare metru pătrat reprezintă (la propriu) fie o școală sau grădiniță, fie un birou al unei corporații multinaționale. Și cu toate că ne-am „mutat acasă” și în mod practic am epurat timpul consumat în trafic, timpul este parcă mai puțin ca niciodată.
Cum să scapi de emoții înaintea unui meeting sau unei prezentări
Carieră
  • 30 iun. 2021, 10:48
  • 1 474

Cum să scapi de emoții înaintea unui meeting sau unei prezentări

Teama de a vorbi în public este, pentru mulți, mai mare decât multe alte temeri care par fondate sau care ar ajută pe cineva să supraviețuiască unei situații extreme. Cu toate acestea, mulți asociază aceste momente importante cu groază, teroarea, anxietatea, panică, sau timiditatea. Dar odată cu experiență și cu prezentările reușite, ajungem să ne simțim mai puternici și mai confortabili cu aceste întâlniri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emoțiile dinaintea unui meeting important?
Ce înseamnă un mediu de lucru sănătos și cum știi că lucrezi într-unul?
Carieră
  • 29 iun. 2021, 10:52
  • 1 262

Ce înseamnă un mediu de lucru sănătos și cum știi că lucrezi într-unul?

Ce înseamnă un mediu de lucru sănătos? Un mediu de lucru normal, sau unul care face eforturi deosebite pentru a se califica că fiind unul prielnic pentru angajații săi? Se referă doar la scaunele ergonomice și la poziția la birou, sau și la cultură organizațională?
8 moduri de a munci eficient pentru a-ți crește randamentul
Carieră
  • 28 iun. 2021, 10:45
  • 1 098

8 moduri de a munci eficient pentru a-ți crește randamentul

Randamentul la locul de muncă ne aduce parte din hormonii fericirii: dopamină taskurilor realizate și serotonină statutului profesional. Care sunt cele mai eficiente modalități de a crește randamentul și de a obține rezultate bune la locul de muncă?
33 de întrebări strategice pe care să ți le pui ca lider
Carieră
  • 24 iun. 2021, 11:30
  • 1 229

33 de întrebări strategice pe care să ți le pui ca lider

Asistăm tot mai des la o diversificare a formelor de colaborare, iar pandemia a deschis uși pe care nu speram că le vom deschide atât de curând. Suntem deja obișnuiți cu work from home/remote, avem nomazi digitali și mai mulți profesioniști care aleg piața freelancing-ului. Aceste tendințe schițează o piață a muncii pentru care trebuie să ne pregătim.
De ce să ții cont când ai de ales între două oferte de muncă?
Carieră
  • 23 iun. 2021, 12:24
  • 552

De ce să ții cont când ai de ales între două oferte de muncă?

Chiar dacă pe moment o oferta pare mai bună, atunci când vine vorba de viața profesională este important să ne uitam la alegerile care vor avea sens pe termen lung. Scopul este ca atunci când ne uităm în urmă dupa mai mult timp să ne dăm seama că am făcut cea mai bună alegere, chiar dacă inițial am trecut printr-un proces de creștere dificil.
Cele mai bune sfaturi pentru a câștiga respectul colegilor de muncă
Carieră
  • 22 iun. 2021, 10:36
  • 1 899

Cele mai bune sfaturi pentru a câștiga respectul colegilor de muncă

Cele mai bune sfaturi pentru a câștiga respectul colegilor de muncă
Siguranța psihologică – cheia motivației în echipă?
Carieră
  • 17 iun. 2021, 11:51
  • 992

Siguranța psihologică – cheia motivației în echipă?

Siguranța psihologică este o componentă critică a oricărei organizații eficiente și un principiu de bază al unui loc de muncă centrat pe colaborare. Cu siguranță, atunci când ai lucrat cu cineva la un proiect ai avut dubii înainte a spune o idee, o părere sau o critică. În astfel de momente trec prin mintea ta fulgerător multe întrebări.
8 trucuri psihologice pe care să le folosești la interviul de angajare
Carieră
  • 8 iun. 2021, 14:29
  • 2 087

8 trucuri psihologice pe care să le folosești la interviul de angajare

Capacitatea de a te prezenta într-o lumină bună este o abilitate importantă, mai ales la un interviu de angajare.