Marketing la cafea

  • 15 mai 2017, 15:44
  • 2 260

La cea de-a III-a ediție Marketing la cafea, vă propunem să discutăm despre clienții care ne dau cea mai mare bătaie de cap și să analizăm dilema: Clientul mereu are dreptate! ;) 

Analizăm:

- Сum lucrăm cu obiecțiile clienților

- Cum transformăm clienții dificili în clienți fideli

- Tehnici de antrenare a departamentului de vînzări

Pînă atunci, vă propunem să descrieți Profilul clienților voștri și să analizați - Ce avem de cîștigat de la clienții nemulțumiți?

Speakerul: Cristina Paiu - consultant, psiholog, manager marketing, Vioser Consulting

Cînd: Joi, 6 iulie, la 18:30

Unde: Club "CoffeeMolka", str. M.Eminescu 72

Participarea este GRATUITĂ! Vă rugăm să completați formularul:goo.gl/LjOnjP

Contactați-ne: 068 180 318, 069 835 556, Daniela

Partener Media General: Joblist.md