La cea de-a III-a ediție Marketing la cafea, vă propunem să discutăm despre clienții care ne dau cea mai mare bătaie de cap și să analizăm dilema: Clientul mereu are dreptate! ;)
Analizăm:
- Сum lucrăm cu obiecțiile clienților
- Cum transformăm clienții dificili în clienți fideli
- Tehnici de antrenare a departamentului de vînzări
Pînă atunci, vă propunem să descrieți Profilul clienților voștri și să analizați - Ce avem de cîștigat de la clienții nemulțumiți?
Speakerul: Cristina Paiu - consultant, psiholog, manager marketing, Vioser Consulting
Cînd: Joi, 6 iulie, la 18:30
Unde: Club "CoffeeMolka", str. M.Eminescu 72
Participarea este GRATUITĂ! Vă rugăm să completați formularul:goo.gl/LjOnjP
Contactați-ne: 068 180 318, 069 835 556, Daniela
Partener Media General: Joblist.md
La cea de-a III-a ediție Marketing la cafea, vă propunem să discutăm despre clienții care ne dau cea mai mare bătaie de cap și să analizăm dilema: Clientul mereu are dreptate! ;)
Analizăm:
- Сum lucrăm cu obiecțiile clienților
- Cum transformăm clienții dificili în clienți fideli
- Tehnici de antrenare a departamentului de vînzări
Pînă atunci, vă propunem să descrieți Profilul clienților voștri și să analizați - Ce avem de cîștigat de la clienții nemulțumiți?
Speakerul: Cristina Paiu - consultant, psiholog, manager marketing, Vioser Consulting
Cînd: Joi, 6 iulie, la 18:30
Unde: Club "CoffeeMolka", str. M.Eminescu 72
Participarea este GRATUITĂ! Vă rugăm să completați formularul:goo.gl/LjOnjP
Contactați-ne: 068 180 318, 069 835 556, Daniela
Partener Media General: Joblist.md