Tot mai multe companii își retrag reclamele de pe Google după ce au acuzat gigantul IT că nu face suficiente leforturi pentru a opri mesajele cu tentă rasistă și cele care instigă la terorism. Acest val de nemulțumiri a traversat și Oceanul Atlantic, Johnson&Johnson, Verizon şi AT&T fiind companiile care au anunțat că recurg la acest gest.
Cele două mari companii de telecom din SUA, Verizon și AT&T fac parte din rândul corporațiilor care cheltuie cei mai mulți bani pe reclame. De asemenea, şi Johnson&Johnson a anunţat că şi-a retras toată publicitatea de pe YouTube la nivel global.
Boicotul împotriva Google a apărut în Marea Britanie, acolo unde peste 250 companii şi-au retras reclamele. Publicaţia The Guardian, GlaxoSmithKline, Toyota, Volkswagen, McDonald's, Royal Bank of Scotland, L'Oreal, sunt doar câteva dintre ele, informează Digi 24.
Guvernul britanic a apostrofat deja compania americană şi solicită acţiuni clare. Atât Google, cât şi Facebook au fost criticate pentru că au invocat faptul că nu sunt companii media pentru a scăpa de această responsabilitate.
Google încearcă să stopeze acest val de nemulțumiri prin punerea la punct a unui algoritm prin care să se poată bloca mesajele extremiștilor, înainte ca acestea să apară în motorul de căutare sau pe Youtube.
Anul trecut, Google a înregistrat, la nivel mondial, venituri nete de aproximativ 5,6 miliarde de dolari doar din reclamele de pe YouTube, scriu cei de la Reuters. Pentru 2017, estimările erau de 7 miliarde de euro. Acestea calcule au fost făcute înainte să izbucnească acest scandal.
Tot mai multe companii își retrag reclamele de pe Google după ce au acuzat gigantul IT că nu face suficiente leforturi pentru a opri mesajele cu tentă rasistă și cele care instigă la terorism. Acest val de nemulțumiri a traversat și Oceanul Atlantic, Johnson&Johnson, Verizon şi AT&T fiind companiile care au anunțat că recurg la acest gest.
Cele două mari companii de telecom din SUA, Verizon și AT&T fac parte din rândul corporațiilor care cheltuie cei mai mulți bani pe reclame. De asemenea, şi Johnson&Johnson a anunţat că şi-a retras toată publicitatea de pe YouTube la nivel global.
Boicotul împotriva Google a apărut în Marea Britanie, acolo unde peste 250 companii şi-au retras reclamele. Publicaţia The Guardian, GlaxoSmithKline, Toyota, Volkswagen, McDonald's, Royal Bank of Scotland, L'Oreal, sunt doar câteva dintre ele, informează Digi 24.
Guvernul britanic a apostrofat deja compania americană şi solicită acţiuni clare. Atât Google, cât şi Facebook au fost criticate pentru că au invocat faptul că nu sunt companii media pentru a scăpa de această responsabilitate.
Google încearcă să stopeze acest val de nemulțumiri prin punerea la punct a unui algoritm prin care să se poată bloca mesajele extremiștilor, înainte ca acestea să apară în motorul de căutare sau pe Youtube.
Anul trecut, Google a înregistrat, la nivel mondial, venituri nete de aproximativ 5,6 miliarde de dolari doar din reclamele de pe YouTube, scriu cei de la Reuters. Pentru 2017, estimările erau de 7 miliarde de euro. Acestea calcule au fost făcute înainte să izbucnească acest scandal.