Iconicul Porsche 911 este oficial cea mai profitabila masina din industria auto. Noua generatie a modelului de legenda a adus 2 miliarde de euro in conturile companiei Porsche.
Cea de-a opta generatie a lui Porsche 911 a reusit sa isi spulbere concurenta cu cele aproape 40.000 de unitati vandute de la lansare. Practic, noul 911 a avut o contributie de 30% la veniturile totale ale constructorului german, desi a reprezentat doar 11% din vanzari.
Cifrele extraordinare ale noului 911 se datoreaza in principal pretului - 97.000 de dolari pentru varianta de baza. Cel mai apreciat dintre modele este insa varianta Turbo, una care are un pret si mai mare. Expertii sustin ca daca s-ar vinde 10.000 de modele Turbo, doar aceste variante ar insemna jumatate de miliard de dolari profit pentru Porsche.
Vanzarile globale de Porsche 911 de anul trecut le-au depasit pe cele ale tuturor masinilor de la Bentley, Ferrari, Aston Martin si Lamborghini, toate la un loc.
Revenind la topul celor mai profitabile masini din 2019, Porsche 911 este urmat in top de Ferrari F8 Tributo, o masina care, desi s-a lansat la Salonul Auto de la Geneva din acest an, a reprezentat 50% din vanzarile Scuderiei de la Maranello. La un pret de peste 230.000 de euro, masina a adus insa o contributie de numai 17% la castigurile celor de la Ferrari.
Pozitia celor de la Porsche este amenintata in acest moment de un singur competitior - Aston Martin DBX. Desi modelul nu prinde deocamdata nici macar Top 3 al profitabilitatii, este asteptat ca pana la finalul anului sa urce pe pozitia a doua. Specialistii mizeaza ca noul DBX isi va dubla vanzarile pana la finalul anului si va ajunge la o contributie de 21% din veniturile totale ale celor de la Aston Martin.
Iconicul Porsche 911 este oficial cea mai profitabila masina din industria auto. Noua generatie a modelului de legenda a adus 2 miliarde de euro in conturile companiei Porsche.
Cea de-a opta generatie a lui Porsche 911 a reusit sa isi spulbere concurenta cu cele aproape 40.000 de unitati vandute de la lansare. Practic, noul 911 a avut o contributie de 30% la veniturile totale ale constructorului german, desi a reprezentat doar 11% din vanzari.
Cifrele extraordinare ale noului 911 se datoreaza in principal pretului - 97.000 de dolari pentru varianta de baza. Cel mai apreciat dintre modele este insa varianta Turbo, una care are un pret si mai mare. Expertii sustin ca daca s-ar vinde 10.000 de modele Turbo, doar aceste variante ar insemna jumatate de miliard de dolari profit pentru Porsche.
Vanzarile globale de Porsche 911 de anul trecut le-au depasit pe cele ale tuturor masinilor de la Bentley, Ferrari, Aston Martin si Lamborghini, toate la un loc.
Revenind la topul celor mai profitabile masini din 2019, Porsche 911 este urmat in top de Ferrari F8 Tributo, o masina care, desi s-a lansat la Salonul Auto de la Geneva din acest an, a reprezentat 50% din vanzarile Scuderiei de la Maranello. La un pret de peste 230.000 de euro, masina a adus insa o contributie de numai 17% la castigurile celor de la Ferrari.
Pozitia celor de la Porsche este amenintata in acest moment de un singur competitior - Aston Martin DBX. Desi modelul nu prinde deocamdata nici macar Top 3 al profitabilitatii, este asteptat ca pana la finalul anului sa urce pe pozitia a doua. Specialistii mizeaza ca noul DBX isi va dubla vanzarile pana la finalul anului si va ajunge la o contributie de 21% din veniturile totale ale celor de la Aston Martin.