Dilema tanarului antreprenor: apartament, hub, office building sau un mix?

  • 26 aug. 2016, 14:23
  • 864

O radiografie a optiunilor de spatiu pentru un business la inceput de drum include office building-uri, apartamente inchiriate, cafenele ori hub-uri dedicate sau chiar propria casa folosita ca working space. Insa o noua varianta o reprezinta business lounge-urile, locurile in care office building-ul intalneste hub-ul.

Pentru o afacere la inceput de drum, imaginea este foarte importanta si se reflecta din locul in care iti desfasori activitatea. Multi dintre antreprenori nu doresc sa isi asume de la inceput riscurile inchirierii unui spatiu propriu, astfel ca se orienteaza catre spatii neconventionale, precum un business lounge. Acestea reunesc exact diferentele dintre celelalte tipuri de spatiu. Practic, in regim de hub, ai propriul birou, unde practic poti inchide usa cand doresti. Din estimarile noastre, in 2016, cererea pentru birouri de lounge a crescut cu aproximativ 20%.

Care sunt principalele avantaje ale unui business lounge?

Optimizarea costurilor cu spatiul inchiriat – se pot inchiria birouri cu plata pe ora, pentru o singura zi, pentru cateva saptamani, sau pentru o luna. Incheierea unui contract pe termen lung nu este obligatorie, iar costurile sunt semnificativ mai mici decat cele pentru apartamente sau cladiri de birouri.

Nu e nevoie de avans – daca pentru inchirierea unui spatiu propriu este necesara achitarea unui avans semnificativ, pentru lounge acest lucru nu e necesar.

Facturile pentru serviciile de internet, paza, curatenie, electricitate sau alte utilitati sunt incluse in costul chiriei – in cadrul unui business lounge nu e nevoie de incheierea contractelor cu mai multi furnizori. Spatiul ofera toate utilitatile necesare, clientii lounge-ului castigand timp pretios pe care sa il valorifice pentru cresterea propriilor afaceri. 

Acces la servicii de secretariat, fara a angaja o secretara – lounge-ul ofera acest serviciu, la cerere. Astfel, va fi intotdeauna cineva care sa raspunda la telefon si sa preia corespondenta atunci cand antreprenorul sau angajatii sai nu sunt la birou, iar birocratia asociata payroll-ului devine poveste.

Solutii de depozitare – un business lounge poate oferi, direct sau indirect, prin partenerii sai, solutii de depozitare temporara sau permanenta a mobilierului excedentar al clientului, a arhivei de documente a firmei etc, accesul la bunuri fiind facilitat la cerere, oricand, prin serviciul de curierat rapid.