Ce este ERP și cum te ajută să îți dezvolți afacerea?

  • 21 oct. 2016, 16:07
  • 1 054

CE INSEAMNA ERP?

ERP ESTE UN ACRONIM PENTRU ENTRERPRISE RESOURCES PLANNING.

Aceasa inseamna, in traducere, Planificarea Resurselor Intreprinderii. Entreprise Resource Planning este un program informatic care are ca rol gestionarea unei intregi afaceri, cu tot ce inseamna ea: activitati, procese, resurse. Aceasta gestionare se realizeaza pe toate nivelurile, de la achizitie, productie, chiar pana la latura contabila. Mai simplu de atat, inseamna ca un manager isi poate controla afacerea din toate punctele de vedere folosindu-te de o singura aplicatie informatica. Este un soft care usureaza vieti!

FUNCTIONAREA UNUI SISTEM ERP

Entreprise Resource Planning foloseste o baza de date (comuna si unica). Asta inseamna ca incorporeaza absolut toate informatiile din departamentele firmei. Din toate departamentele, mai exact. In acest mod, toate datele centralizate stau la dispozitia tuturor departamentelor in permanenta, in timp real, indiferent de locul in care sunt situate punctele de lucru.

Asadar, toate informatiile introduse o data sunt disponibile tuturor departamentelor.

Entreprise Resource Planning are rolul de a optimiza toate ariile unei firme, fiind structurat in module care functioneaza atat integrat, cat si independent. Fiecare firma isi optimizeaza activitatea prin modulele pe care si le alege si pe care le considera importante si relevante.

CUM TE POATE AJUTA ERP IN DEZVOLTAREA FIRMEI?

Un program de Entreprise Resource Planning te ajuta sa iti cresti afacerea, avand costuri minime. Practic, scutesti o mare parte din munca manuala care este principala problema a companiilor…

Un ERP o reduce semnificativ, avand avantajul preciziei. Ai certitudinea in permanenta ca informatiile pe care le ai sunt corecte si ca ajung la tine rapid.

Reduci semnificativ timpul pierdut in procesul muncii manuale care are loc in mod normal. In concluzie, castigi timp pe care il poti investi in altceva, scapi de munca migaloasa de a lucra in mai multe programe individuale si de a le centraliza pentru o imagine de ansamblu. E ca si cand ti-ai pune afacerea pe pilot automat, avand certitudinea ca totul este facut asa cum trebuie si putand verifica orice, oricand.