Zoom Your Business: Conferința care schimbă ADN-ul afacerilor din Moldova

  • 7 feb. 2018, 13:55
  • 940

Unde pot să găsească antreprenorii din Moldova networking calitativ, combinat cu educare și orientare practică din partea celor mai de succes experți din domeniul business-ului?

Dacă până recent răspunsul ar fi fost „Să meargă la conferințe internaționale”, azi răspunsul e mult mai simplu – „Să meargă la ZOOM  cea mai mare conferință de afaceri din Moldova”. Linkul pentru înregistrare : http://zoomyourbusiness.md/?ref=Point

O afacere nu se creează de la sine. Ea nu se dezvoltă în mod independent și nu generează profituri, dacă e lăsată la voia întâmplării sau dacă eforturile nu sunt sistematizate corect. În spatele oricărei afaceri stau oameni. Oameni care influențează direct asupra cursului dezvoltării unei companii, prin prisma nivelului propriu de inteligență. Acest nivel de inteligență poate fi mereu îmbunătățit cu informații noi și utile, iar conferința ZOOM este o ocazie bună de a o face.

Dar să facem doi pași în urmă și să privim imaginea de ansamblu…

Ce este ZOOM?

Zoom Your Business  fă Zoom pe afacerea ta!

ZOOM este conferința unde participanții vor afla cum viitorul la care visează pentru afacerea sa poate deveni realitate. Pe parcursul unei zile, toți cei prezenți vor asculta și interacționa cu cei mai tari profesioniști din domenii relevante diferitor etape ale dezvoltării unei afaceri, începând cu crearea acesteia și până la extinderea sa.

Care aspecte ale dezvoltării unei afaceri vor fi detaliate?

Toate.

De la crearea startup-ului și până la extinderea acestuia, inclusiv promovarea, analizarea rezultatelor, găsirea clienților, perfecționarea procesului de vânzare, extindere – toate subiectele ce sunt actuale la diferite etape ale progresului unei afaceri vor fi explicate și discutate de speakerii invitați. Temele ar putea fi clasificate astfel:

Avatar - Cine este clientul tău

Împachetarea - Branding și convertoare

Promovare - Platforme și instrumente de marketing

Google Analytics - tracking și detalii

Facebook Analytics

CRM - fiecare client este important

Pâlnia de vânzări

Statistici și KPI

Sporirea competitivității producătorilor autohtoni

Pregătirea companiilor autohtone în calitate de furnizori pentru investitorii străini

Ieșirea la piețe noi

Cine sunt speakerii?

Organizatorii conferinței – Alexandru Bordea, Alina Andriuță și Dumitru Talmazan – au invitat în calitate de speakeri pe cei mai respectabili și solicitați specialiști din domeniul afacerilor, atât din țară, cât și de peste hotare.

Speakerii vor împărtăși propria experiență și cunoștințele din domeniu cu publicul, după cum urmează:

  • Dmitry Sidorin – Director general Сидорин Лаб – va discuta despre generarea de lead-uri în rețelele sociale, cu utilizarea sistemelor de monitorizare
  • Eugen Boico – Director general Publicis Moldova – va răspunde la una dintre cele mai frecvente întrebări venită din partea antreprenorilor „Cum să asigur un flux permanent de clienți pentru afacerea mea?
  • Kir Ulanov - CEO & Founder Marketing Gamers – va oferi soluții de atragere a clienților prin pâlnia de vânzări automatizată în serviciile de mesagerie
  • Tudor Plăcintă – founder al Școlii Google Adwords – va aduce în atenția publicului posibilitățile practic nelimitate ale Google-ului de a promova afacerea în baza căutărilor exacte ale potențialilor clienți
  • Dumitru Talmazan – CEO&Co-founder ASAP-digital team – vine în ajutorul antreprenorilor cu sfaturi profesioniste despre promovarea corectă pe Facebook
  • Matvei Kardash – Business Development Director amoCRM – va explica cum din publicitate este posibil de făcut vânzări
  • Alexandru Bordea – Owner Evenda, co-founder/trainer Angry Business – va învăța antreprenorii să-și dubleze veniturile prin pâlnia de vânzări
  • Alina Andriuță – Business trainer/consultant Angry Business – vine cu sugestii practice despre automatizarea departamentului de vânzări
  • Olga Nisenboim – CEO&Business Trainer School of Business Communication – va discuta despre Efectul Cobra și miturile periculoase în managementul personalului, ce pot falimenta o afacere în sec. XXI
  • Andrei Crigan – Partner Gateway&Partners – va dezvolta tema exportului.

Ce fel de om de afaceri, fără automobil propriu?

Toți cei prezenți în sală vor participa la o tombolă, în cadrul căreia vor putea câștiga un automobil, oferit de echipa organizatorică ZOOM. Pentru că altfel merg afacerile, când ajungi din punctul A în punctul B în propria mașină.

Bonus  cina VIP

Doritorii vor putea încununa acest ZOOM informațional cu o cină VIP, unde vor sta la masă alături de speakerii evenimentului și vor avea ocazia să discute într-o companie mai restrânsă aspectele de business ce îi interesează.

De ce toți oamenii care vor să dezvolte afaceri, fie că acestea există deja sau sunt doar la nivel de proiect, trebuie să vină la ZOOM? 

Beneficiile de care vor profita toți participanții sunt numeroase:

  • Au ocazia să afle de la cei mai puternici experți în business ce și cum trebuie să facă, pentru ca afacerea lor să aibă succes
  • Vor comunica direct cu acești experți, punând întrebări specifice domeniilor proprii de activitate, în timpul sesiunilor de întrebări-răspunsuri
  • Vor avea parte de networking de calitatea cea mai înaltă, unde vor putea găsi potențiali parteneri, investitori, consultanți și persoane care le vor fi de un ajutor real în dezvoltarea business-ului
  • Vor afla informație ce le va revoluționa modul de gândire referitor la antreprenoriat, la general, și business-ul propriu, în particular
  • Vor avea acces la strategii testate și demonstrate că sunt capabile să genereze profituri impresionante, atât pentru afaceri locale, cât și pentru cele externe
  • Și, desigur, pot pleca acasă cu multă informație utilă și cu o mașină nouă!

ZOOM se prevede a fi o conferință-accelerator de afaceri. Este dedicată tuturor antreprenorilor și celor care vor să devină antreprenori, de orice vârstă, din orice nișă.

Atâția promotori ai progresului nu au mai fost prezenți împreună, pe o singură scenă, într-o singură zi, niciodată în Moldova. Este, cu siguranță, o ocazie unică, de care trebuie neapărat să profitați.

Cea mai mare conferință de afaceri din Moldva va avea lor pe 17 martie 2018, la Radisson Blu Leogrand Hotel, începând cu ora 09:00.

Mai multe detalii despre conferință și cum puteți să participați la ea găsiți pe: http://zoomyourbusiness.md/?ref=Point

Cel mai tare site de căutare a ofertelor de muncă, JobList.mdeste partener media al evenimentului.