Noi reguli în campaniile de promovare prin Facebook: ce campanii interzice gigantul american?

  • 19 mar. 2018, 14:03
  • 839

„În ultimele săptămâni, Facebook a făcut numeroase schimbări legate de modul în care vinde reclame și tipul de reclame care sunt suportate pe platformă. Majoritatea acelor reguli au fost stabilite pentru a face viața mai dificilă celor care încearcă să promoveze știri false pentru a influența alegerile oamenilor. Cel mai recent set de schimbări este menit să scape persoanele influențabile de pericolul criptomonedelor”, declara Playtech în urmă cu doar câteva zile.

Pe fiecare canal online de știri frenezia noilor reglementări de advertising Facebook incită din ce în ce mai mulți useri la comentarii și reacții acide. Bitcoin-ul pare să fie cea mai recentă victimă a acestor modificări. Moneda virtuală a devenit în ultimul timp sinonimă cu îmbogățirea peste noapte. Astfel, specialiștii Facebook au decis să interzică reclamele la criptomonede, blocând posibilitatea de a promova prin campanii orice tip de produs sau serviciu din această nișă.

Facebook consideră că interzicerea reclamelor la criptomonede este benefică.

Datorită multor mesaje care atrăgeau începătorii să investească în Bitcoin și în alte criptomonede, fără niciun tip de cunoștințe și fără nicio șansă reală de succes, Facebook consideră că interzicerea reclamelor pe această nișă este un lucru bun. Mai exact, Facebook ar scăpa utilizatorii de mesajele false, de prezentarea nedreaptă a adevărului.

Însă există diverse teorii, iar stipulațiile din mediul online nu au întârziat să apară. Facebook își pregătește de ceva vreme propria criptomonedă, iar unii utilizatori consideră că prin interzicerea reclamelor la criptomonede, Facebook își pregătește rampa de lansare.

Mai puțină concurență, mai multe șanse de succes!

După interzicerea reclamei pentru Bitcoin și celelalte criptomonede, Facebook s-ar bucura de un moment extrem de prielnic pentru lansarea propriei criptomonede. Aceste noi reglementări pentru campaniile de promovare prin Facebook ar părea să elimine concurența total, într-un mod foarte discret.

Totuși, Facebook își consolidează decizia bazându-se pe reclamele mincinoase care apar din ce în ce mai des pe platformă. Ei consideră că numărul reclamelor malițioase urmează să scadă extrem de mult în viitorul apropiat. Toate astea ar urma să se datoreze acestor măsuri luate acum. Totuși, pentru lansarea unui produs a cărui concurență se încadrează tocmai în listele blocate de Facebook, acest lucru pare mai mult decât favorabil. Cel puțin asta este ceea ce cred unii utilizatori. Voi ce părere aveți? Este corectă blocarea reclamelor pentru criptomonede? Sau discutăm despre un gest mascat al Facebook pentru a elimina concurența din peisaj? Ce credeți?

În urma interzicerii Bitcoin în campaniile de promovare prin Facebook, acesta a scăzut drastic. Cât valorează acum Bitcoin?

La momentul anunțării noilor reglementări Bitcoin valora peste 10.000 de dolari. În doar câteva ore, Bitcoin a scăzut la cea mai mică valoare a sa în ultimul an: 8483 dolari. La momentul actual, piața criptomonedelor este într-o reală criză.

Practic, canalul de promovare online pentru asemenea servicii și produse reprezenta cea mai profitabilă metodă de câștigare a notorietății. De asemenea, cel mai ușor mod de a converti vizitatorii în clienți părea a fi tot modul de promovare prin Facebook. Odată cu interzicerea acestor campanii, piața de criptomonede a avut de suferit grav.

Pentru mai multe detalii asupra acestor subiecte puteți verifica și articolul Playtech.RO.