Afacerile vor putea vinde direct pe Instagram. Compania testează plățile în aplicație
7 mai 2018, 13:47
936
Firmele își vor putea vinde produsele și serviciile direct pe Instagram, care testează o nouă funcție prin care utilizatorii pot efectua plăți în aplicație.
Momentan, această caracteristică apare doar pentru unii utilizatori, scrie TechCrunch.
Noua funcție permite utilizatorilor să adauge un card de credit sau de debit și un PIN pentru securitate suplimentară în aplicație. După configurarea inițială, utilizatorii pot face achiziții direct pe Instagram. În prezent, unii utilizatori pot face rezervări la spa-uri și restaurante printr-un parteneriat între Instagram și aplicația Resy.
Instagram a confirmat pentruThe Verge faptul că utilizatorii pot rezerva servicii de la un număr limitat de companii pe platformă.
Această funcție pare a fi o continuare aplanurilor Instagram din martie 2017 pentru a oferi profilurilor de afaceri opțiunea de a permite utilizatorilor să rezerve servicii direct din aplicație. Ea a fost lansată doar pentru unii utilizatori, deși în anunțul din luna martie a anului trecut, reprezentanții companiei au spus că vor lansa această caracteristică mai târziu în 2017. Se pare că introducerea plăților în Instagram nu a mai avut loc anul trecut, însă compania pregătește lansarea acum printr-o fază de testare.
Având în vedere că afacerile plătesc influenceri pentru campanii de marketing pe Instagram, există o mulțime de firme care ar putea folosi această funcție dacă Instagram decide să extindă plățile în aplicație.
Firmele își vor putea vinde produsele și serviciile direct pe Instagram, care testează o nouă funcție prin care utilizatorii pot efectua plăți în aplicație.
Momentan, această caracteristică apare doar pentru unii utilizatori, scrie TechCrunch.
Noua funcție permite utilizatorilor să adauge un card de credit sau de debit și un PIN pentru securitate suplimentară în aplicație. După configurarea inițială, utilizatorii pot face achiziții direct pe Instagram. În prezent, unii utilizatori pot face rezervări la spa-uri și restaurante printr-un parteneriat între Instagram și aplicația Resy.
Instagram a confirmat pentru The Verge faptul că utilizatorii pot rezerva servicii de la un număr limitat de companii pe platformă.
Această funcție pare a fi o continuare a planurilor Instagram din martie 2017 pentru a oferi profilurilor de afaceri opțiunea de a permite utilizatorilor să rezerve servicii direct din aplicație. Ea a fost lansată doar pentru unii utilizatori, deși în anunțul din luna martie a anului trecut, reprezentanții companiei au spus că vor lansa această caracteristică mai târziu în 2017. Se pare că introducerea plăților în Instagram nu a mai avut loc anul trecut, însă compania pregătește lansarea acum printr-o fază de testare.
Având în vedere că afacerile plătesc influenceri pentru campanii de marketing pe Instagram, există o mulțime de firme care ar putea folosi această funcție dacă Instagram decide să extindă plățile în aplicație.
Surse: TechCrunch, The Verge, business.instagram