Vinăriile din Republica Moldova au început să-și redeschidă ușile și să primească vizitatori. Reluarea activităţii se face cu respectarea tuturor măsurilor de siguranță. Unele crame și-au adaptat meniul, altele au limitat numărul de oameni care se pot afla concomitent în același loc, pregătindu-se să ofere experiențe gastronomice inedite, tururi ghidate, excursii în grupuri mici de persoane și degustări de vinuri selecte, transmite MOLDPRES.
Pentru a vizita destinațiile oenoturistice din țară, în cadrul campaniei „ReVin cu drag”, Oficiul Național al Viei și Vinului /ONVV/ a completat și actualizat Ghidul Oenoturistic al Moldovei cu noi destinații care așteaptă să ofere o experiență unică. Pentru a planifica excursiile, Ghidul conține date de contact ale vinăriilor, iar pentru o ședere sigură, vizitatorilor li se recomandă să facă o rezervare prealabilă și să afle toate detaliile și condițiile în care cramele își desfășoară activitatea.
Totodată, ONVV a lansat un challenge pe rețelele de socializare, la care poate lua parte oricine. Pentru aceasta, participantul va posta o poză, singur sau în compania celor dragi, de la una din vinăriile din țară pe care a vizitat-o. Pozele pot fi distribuite pe pagina personală de Facebook sau Instagram; va scrie un text scurt despre cum s-a simțit acolo și ce amintiri are de la acea vinărie, iar textul trebuie să fie însoțit de hashtagul #revincudrag; va adăuga link-ul de la postare în comentariile concursului de pe pagina de Facebook Wine of Moldova și poate cîștiga un set de trei vinuri produse de vinificatorii moldoveni.
Challenge-ul face parte din campania „ReVin cu drag”, care are drept scop de a face cunoscute vinăriile din toată țara, ofertele lor turistice, precum și vinurile pe care le produc.
„Este cunoscut faptul că țara noastră oferă nu doar vinuri de calitate, dar și experiențe autentice care trebuie promovate. În acest context, Oficiul Național al Viei și Vinului va continua să susțină vinăriile din țară și să promoveze ospitalitatea poporului nostru și la nivel local. Moldova se mîndrește cu cea mai mare densitate de podgorii din lume per capita și poate oferi o varietate de vinuri care să satisfacă orice gust, iar combinate cu gastronomia noastră națională, putem oferi experiențe de neuitat. Producătorii locali așteaptă să le vizităm cramele și astfel să-i susținem în această perioadă de post-pandemie, iar noi vom continua să ne unim eforturile și să promovăm produsul mîndriei naționale și oenoturismul local”, a explicat Gheorghe Arpentin, directorul ONVV.
Campania „ReVin cu drag” inițiată de ONVV își propune să popularizeze turismul vitivinicol la nivel național, pentru a atrage cît mai mulți vizitatori la cramele și vinăriile care oferă servicii turistice. Inițiativa are loc în contextul în care, datorită calității în continuă creștere a Vinului Moldovei, evenimentelor dedicate și tradițiilor seculare în vinificație, sectorul vitivinicol a reușit să plaseze țara noastră pe harta mondială a turismului. În același timp, fiind cel mai mare generator de locuri de muncă din mediul rural, industria a fost dur afectată de pandemia mondială COVID-19.
Vinăriile din Republica Moldova au început să-și redeschidă ușile și să primească vizitatori. Reluarea activităţii se face cu respectarea tuturor măsurilor de siguranță. Unele crame și-au adaptat meniul, altele au limitat numărul de oameni care se pot afla concomitent în același loc, pregătindu-se să ofere experiențe gastronomice inedite, tururi ghidate, excursii în grupuri mici de persoane și degustări de vinuri selecte, transmite MOLDPRES.
Pentru a vizita destinațiile oenoturistice din țară, în cadrul campaniei „ReVin cu drag”, Oficiul Național al Viei și Vinului /ONVV/ a completat și actualizat Ghidul Oenoturistic al Moldovei cu noi destinații care așteaptă să ofere o experiență unică. Pentru a planifica excursiile, Ghidul conține date de contact ale vinăriilor, iar pentru o ședere sigură, vizitatorilor li se recomandă să facă o rezervare prealabilă și să afle toate detaliile și condițiile în care cramele își desfășoară activitatea.
Totodată, ONVV a lansat un challenge pe rețelele de socializare, la care poate lua parte oricine. Pentru aceasta, participantul va posta o poză, singur sau în compania celor dragi, de la una din vinăriile din țară pe care a vizitat-o. Pozele pot fi distribuite pe pagina personală de Facebook sau Instagram; va scrie un text scurt despre cum s-a simțit acolo și ce amintiri are de la acea vinărie, iar textul trebuie să fie însoțit de hashtagul #revincudrag; va adăuga link-ul de la postare în comentariile concursului de pe pagina de Facebook Wine of Moldova și poate cîștiga un set de trei vinuri produse de vinificatorii moldoveni.
Challenge-ul face parte din campania „ReVin cu drag”, care are drept scop de a face cunoscute vinăriile din toată țara, ofertele lor turistice, precum și vinurile pe care le produc.
„Este cunoscut faptul că țara noastră oferă nu doar vinuri de calitate, dar și experiențe autentice care trebuie promovate. În acest context, Oficiul Național al Viei și Vinului va continua să susțină vinăriile din țară și să promoveze ospitalitatea poporului nostru și la nivel local. Moldova se mîndrește cu cea mai mare densitate de podgorii din lume per capita și poate oferi o varietate de vinuri care să satisfacă orice gust, iar combinate cu gastronomia noastră națională, putem oferi experiențe de neuitat. Producătorii locali așteaptă să le vizităm cramele și astfel să-i susținem în această perioadă de post-pandemie, iar noi vom continua să ne unim eforturile și să promovăm produsul mîndriei naționale și oenoturismul local”, a explicat Gheorghe Arpentin, directorul ONVV.
Campania „ReVin cu drag” inițiată de ONVV își propune să popularizeze turismul vitivinicol la nivel național, pentru a atrage cît mai mulți vizitatori la cramele și vinăriile care oferă servicii turistice. Inițiativa are loc în contextul în care, datorită calității în continuă creștere a Vinului Moldovei, evenimentelor dedicate și tradițiilor seculare în vinificație, sectorul vitivinicol a reușit să plaseze țara noastră pe harta mondială a turismului. În același timp, fiind cel mai mare generator de locuri de muncă din mediul rural, industria a fost dur afectată de pandemia mondială COVID-19.