Personalul unui restaurant din New Jersey, SUA, a fost impresionat până la lacrimi de gestul unui client care a lăsat un bacșiș de 1.000 de dolari, scrie CNN.
”Clientul și familia sa au mîncat și au plecat fără să spună un cuvînt”, a spus Arnold Teixeira, proprietarul locației care poartă numele de ”Artistul înfometat”.
”Cînd chelnerul care i-a servit a văzut nota, a început să plîngă. Apoi, un alt membru al personalului meu a văzut-o și a început să plîngă și el. Atunci am văzut-o și eu și nu am putut să nu plîng. A fost extrem de emoționant, pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”, a adăugat, emoționat, acesta.
Clientul a luat micul dejun săptămîna trecută la restaurant, care tocmai a sărbătorit a 21-a aniversare. Acesta a plecat fără să spună un cuvînt, însă a scris pe nota de plată: ”Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea. Sîntem recunoscători pentru mîncarea delicioasă, zîmbetele calde și atmosfera excelentă … Vă rugăm să știți că vă apreciem foarte mult. Nu ar fi o vară bună fără ”Artistul înfometat”.”
La sfârșitul notei, clientul a cerut ca cei 1.000 de dolari să fie împărțiți întregului personal. Teixeira a luat banii și i-a împărțit în mod egal celor șapte angajați ai localului.
Personalul unui restaurant din New Jersey, SUA, a fost impresionat până la lacrimi de gestul unui client care a lăsat un bacșiș de 1.000 de dolari, scrie CNN.
”Clientul și familia sa au mîncat și au plecat fără să spună un cuvînt”, a spus Arnold Teixeira, proprietarul locației care poartă numele de ”Artistul înfometat”.
”Cînd chelnerul care i-a servit a văzut nota, a început să plîngă. Apoi, un alt membru al personalului meu a văzut-o și a început să plîngă și el. Atunci am văzut-o și eu și nu am putut să nu plîng. A fost extrem de emoționant, pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”, a adăugat, emoționat, acesta.
Clientul a luat micul dejun săptămîna trecută la restaurant, care tocmai a sărbătorit a 21-a aniversare. Acesta a plecat fără să spună un cuvînt, însă a scris pe nota de plată: ”Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea. Sîntem recunoscători pentru mîncarea delicioasă, zîmbetele calde și atmosfera excelentă … Vă rugăm să știți că vă apreciem foarte mult. Nu ar fi o vară bună fără ”Artistul înfometat”.”
La sfârșitul notei, clientul a cerut ca cei 1.000 de dolari să fie împărțiți întregului personal. Teixeira a luat banii și i-a împărțit în mod egal celor șapte angajați ai localului.