Dupa ce ati acceptat o oferta de munca, probabil ca numarati zilele pana cand veti putea incepe noul dvs. job. Desi s-ar putea sa fiti entuziasmati de urmatorul capitol din cariera, este important sa fiti recunoscatori pentru oamenii cu care ati lucrat. De aceea, este important sa le scrieti managerilor si colegilor un fel de scrisoare de adio, asta imediat dupa ce completati si trimiteti o cerere de demisie catre conducere. Aici va explicam cum ar trebui sa arate un e-mail de revedere catre colegi si sa va impartasim un exemplu pe care il puteti folosi atunci cand scrieti al dvs.
De ce este important un e-mail de revedere pentru colegi?
A-ti lua ramas bun este o parte importanta in a-ti lasa vechea slujba pe o nota buna. Prin trimiterea unui e-mail de revedere colegilor dvs. de munca, demonstrati ca va apreciati timpul petrecut cu ei si va va fi dor sa-i vedeti in fiecare zi. Acest e-mail este sansa dvs. de a multumi tuturor pentru amabilitate si sprijin. De asemenea, este o oportunitate de a mentine conexiunile profesionale de care ati putea avea nevoie in viitor.
Detalii personalizate: trebuie sa trimiteti un e-mail doar celor cu care ati lucrat, mai ales daca ati lucrat pentru o companie mare. In e-mailul dvs., includeti cateva detalii speciale despre relatia dvs. cu colegii dvs. Trimitand e-mailuri individualizate fiecarui coleg de serviciu, aratati cat de atenti sunteti. Recunostinta: multumesc fiecarui coleg pentru ca a lucrat cu tine. Puteti adauga lucruri semnificative pe care le-au facut pentru dvs., pe care le veti aminti intotdeauna. Informatiile dvs. de contact: Daca doriti sa ramaneti in legatura cu acest coleg, adaugati numarul de telefon si adresa personala de e-mail in partea de jos a e-mailului. De asemenea, ati putea cere sa va conectati amandoi pe LinkedIn.
5 lucruri de facut dupa ce ati notificat
Ce sa nu includa un e-mail de revedere catre colegi
Adresa de e-mail a tuturor: Trimiterea unui e-mail la nivelul intregii companii este mai putin personalizata decat adresele individuale. Cel mai bine este sa scrieti un e-mail unic pentru fiecare coleg cu care ati lucrat.
Prea multe detalii: nu este nevoie sa scrii un roman de la revedere. Includeti doar cateva paragrafe care acopera detaliile generale ale plecarii dvs. Motive pentru care sunteti incantati sa parasiti: va puteti mentine e-mailul optimist si pozitiv in timp ce va aratati ca sunteti trist sa plecati. Evitati sa adaugati detalii despre motivul pentru care sunteti gata pentru un nou loc de munca. Nimeni nu vrea sa auda despre salariul tau crescut sau beneficiile grozave.
Cum sa scrieti un e-mail de revedere colegilor de munca
1. Spune-i mai intai sefului tau
Inainte de a scrie un e-mail de revedere colegilor dvs., trebuie mai intai sa demisionati. Daca lucrati personal, programati o intalnire cu managerul dvs., unde puteti sa va anuntati cu doua saptamani. Daca lucrati la un loc de munca la distanta, atunci trebuie fie sa programati o ora pentru a va apela managerul la telefon, fie sa discutati prin apel video. Managerul dvs. ar trebui sa fie prima persoana care a aflat despre decizia dvs. de a pleca.
2. Alegeti destinatarii
O modalitate de a va face colegii apropiati sa se simta apreciati este trimiterea de e-mailuri individualizate. Cand alegeti cui sa trimiteti un e-mail, ganditi-va la cine lucrati direct. De obicei, este adecvat sa scrieti un e-mail tuturor celor din departamentul sau echipa dvs.
3. Structurati-l corespunzator
Structurati-va e-mailul de revedere asa cum ati face cu orice alt e-mail, cu un mesaj de salut, paragrafe despre corp si o inchidere. in paragrafele despre corp, anuntati-va colegii cand este ultima zi. Apoi, arata-le ca esti recunoscator pentru timpul petrecut cu ei. Puteti include cateva detalii speciale, cum ar fi o amintire placuta pe care o aveti cu ei sau ceva ce admirati la ei. Inchideti adresa de e-mail cu numele dvs. si informatiile personale de contact, astfel incat acestea sa poata ramane in contact.
4. Trimite-l inainte de a pleca
In loc sa apasati pe Send chiar inainte de a pleca, trimiteti e-mailul de la revedere cu o zi sau doua inainte de a pleca. In acest fel, toata lumea are sansa de a raspunde la e-mail daca doreste. Acest lucru va poate oferi un sentiment mai bun de inchidere si va poate ajuta sa va lasati locul de munca intr-o nota buna.
Dupa ce ati acceptat o oferta de munca, probabil ca numarati zilele pana cand veti putea incepe noul dvs. job. Desi s-ar putea sa fiti entuziasmati de urmatorul capitol din cariera, este important sa fiti recunoscatori pentru oamenii cu care ati lucrat. De aceea, este important sa le scrieti managerilor si colegilor un fel de scrisoare de adio, asta imediat dupa ce completati si trimiteti o cerere de demisie catre conducere. Aici va explicam cum ar trebui sa arate un e-mail de revedere catre colegi si sa va impartasim un exemplu pe care il puteti folosi atunci cand scrieti al dvs.
De ce este important un e-mail de revedere pentru colegi?
A-ti lua ramas bun este o parte importanta in a-ti lasa vechea slujba pe o nota buna. Prin trimiterea unui e-mail de revedere colegilor dvs. de munca, demonstrati ca va apreciati timpul petrecut cu ei si va va fi dor sa-i vedeti in fiecare zi. Acest e-mail este sansa dvs. de a multumi tuturor pentru amabilitate si sprijin. De asemenea, este o oportunitate de a mentine conexiunile profesionale de care ati putea avea nevoie in viitor.
Detalii personalizate: trebuie sa trimiteti un e-mail doar celor cu care ati lucrat, mai ales daca ati lucrat pentru o companie mare. In e-mailul dvs., includeti cateva detalii speciale despre relatia dvs. cu colegii dvs. Trimitand e-mailuri individualizate fiecarui coleg de serviciu, aratati cat de atenti sunteti. Recunostinta: multumesc fiecarui coleg pentru ca a lucrat cu tine. Puteti adauga lucruri semnificative pe care le-au facut pentru dvs., pe care le veti aminti intotdeauna. Informatiile dvs. de contact: Daca doriti sa ramaneti in legatura cu acest coleg, adaugati numarul de telefon si adresa personala de e-mail in partea de jos a e-mailului. De asemenea, ati putea cere sa va conectati amandoi pe LinkedIn.
5 lucruri de facut dupa ce ati notificat
Ce sa nu includa un e-mail de revedere catre colegi
Adresa de e-mail a tuturor: Trimiterea unui e-mail la nivelul intregii companii este mai putin personalizata decat adresele individuale. Cel mai bine este sa scrieti un e-mail unic pentru fiecare coleg cu care ati lucrat.
Prea multe detalii: nu este nevoie sa scrii un roman de la revedere. Includeti doar cateva paragrafe care acopera detaliile generale ale plecarii dvs. Motive pentru care sunteti incantati sa parasiti: va puteti mentine e-mailul optimist si pozitiv in timp ce va aratati ca sunteti trist sa plecati. Evitati sa adaugati detalii despre motivul pentru care sunteti gata pentru un nou loc de munca. Nimeni nu vrea sa auda despre salariul tau crescut sau beneficiile grozave.
Cum sa scrieti un e-mail de revedere colegilor de munca
1. Spune-i mai intai sefului tau
Inainte de a scrie un e-mail de revedere colegilor dvs., trebuie mai intai sa demisionati. Daca lucrati personal, programati o intalnire cu managerul dvs., unde puteti sa va anuntati cu doua saptamani. Daca lucrati la un loc de munca la distanta, atunci trebuie fie sa programati o ora pentru a va apela managerul la telefon, fie sa discutati prin apel video. Managerul dvs. ar trebui sa fie prima persoana care a aflat despre decizia dvs. de a pleca.
2. Alegeti destinatarii
O modalitate de a va face colegii apropiati sa se simta apreciati este trimiterea de e-mailuri individualizate. Cand alegeti cui sa trimiteti un e-mail, ganditi-va la cine lucrati direct. De obicei, este adecvat sa scrieti un e-mail tuturor celor din departamentul sau echipa dvs.
3. Structurati-l corespunzator
Structurati-va e-mailul de revedere asa cum ati face cu orice alt e-mail, cu un mesaj de salut, paragrafe despre corp si o inchidere. in paragrafele despre corp, anuntati-va colegii cand este ultima zi. Apoi, arata-le ca esti recunoscator pentru timpul petrecut cu ei. Puteti include cateva detalii speciale, cum ar fi o amintire placuta pe care o aveti cu ei sau ceva ce admirati la ei. Inchideti adresa de e-mail cu numele dvs. si informatiile personale de contact, astfel incat acestea sa poata ramane in contact.
4. Trimite-l inainte de a pleca
In loc sa apasati pe Send chiar inainte de a pleca, trimiteti e-mailul de la revedere cu o zi sau doua inainte de a pleca. In acest fel, toata lumea are sansa de a raspunde la e-mail daca doreste. Acest lucru va poate oferi un sentiment mai bun de inchidere si va poate ajuta sa va lasati locul de munca intr-o nota buna.