Abilitatea de a negocia este una dintre abilitățile cheie pentru orice avocat, dar când vine vorba de discuțiile la telefon, majoritatea dintre ei uită regulile de etichetă.
Cel puțin asta arată datele unui studiu realizat de agenția engleză The Leadership Factor, notează Bizlaw.
Cercetătorii au analizat "obiceiurile telefonice" ale reprezentanților diferitelor profesii și au ajuns la concluzii neașteptate pentru avocați. Potrivit acestora, 82% din juriști ignoră regulile de etichetă ale comunicării la telefon.
Dintre aceștia, 18% își pot permite să mănânce în timpul unei conversații, tot atâția pot include difuzorul în timpul discuției, fiind în același timp ocupați cu altceva. Alte 14% au tendința de a-și întrerupe interlocutorul.
Aceste rezultate au plasat avocații pe locul trei printre cei care încalcă cel mai des eticheta telefonică. Cei mai răi indicatori au fost identificați la cei implicați în marketing și PR, precum și la specialiștii în resurse umane. În schimb, avocații respectă regulile mai puțin ca medicii, asistenții medicali, stomatologii sau contabilii.
De asemenea, studiul a dezvăluit un fenomen curios: obiceiurile telefonice specifice avocaților îi deranjează pe aceștia atunci când se află "de cealaltă parte a receptorului".
Majoritatea reprezentanților profesiei detestă când apelul lor este întrerupt, discuția este întreruptă sau este inclus difuzorul. Aceștia sunt deranjanți și atunci când o a treia persoană se alătură conversației sau se aude muzică puternică de partea cealaltă a receptorului.
Abilitatea de a negocia este una dintre abilitățile cheie pentru orice avocat, dar când vine vorba de discuțiile la telefon, majoritatea dintre ei uită regulile de etichetă.
Cel puțin asta arată datele unui studiu realizat de agenția engleză The Leadership Factor, notează Bizlaw.
Cercetătorii au analizat "obiceiurile telefonice" ale reprezentanților diferitelor profesii și au ajuns la concluzii neașteptate pentru avocați. Potrivit acestora, 82% din juriști ignoră regulile de etichetă ale comunicării la telefon.
Dintre aceștia, 18% își pot permite să mănânce în timpul unei conversații, tot atâția pot include difuzorul în timpul discuției, fiind în același timp ocupați cu altceva. Alte 14% au tendința de a-și întrerupe interlocutorul.
Aceste rezultate au plasat avocații pe locul trei printre cei care încalcă cel mai des eticheta telefonică. Cei mai răi indicatori au fost identificați la cei implicați în marketing și PR, precum și la specialiștii în resurse umane. În schimb, avocații respectă regulile mai puțin ca medicii, asistenții medicali, stomatologii sau contabilii.
De asemenea, studiul a dezvăluit un fenomen curios: obiceiurile telefonice specifice avocaților îi deranjează pe aceștia atunci când se află "de cealaltă parte a receptorului".
Majoritatea reprezentanților profesiei detestă când apelul lor este întrerupt, discuția este întreruptă sau este inclus difuzorul. Aceștia sunt deranjanți și atunci când o a treia persoană se alătură conversației sau se aude muzică puternică de partea cealaltă a receptorului.