Facebook a lansat platforma Workplace, care le permite companiilor să își personalizeze rețeaua socială în funcție de nevoi. Aplicația seamănă cu Facebookul cu care ne-am obișnuit, cu mesagerie și video streaming, dar e complet separată de profilurile personale ale utilizatorilor, potrivit BBC.
Platforma e concepută pentru a înlocui alte instrumente de afaceri, cum ar fi e-mailul. Workplace este primul serviciu Facebook care impune plata unei taxe.
Compania a testat platforma Workplace, numită anterior Facebook at Work, timp de doi ani și anunță că peste 1.000 de firme o folosesc deja. Printre acestea se află Danone, Starbucks, Yes Bank din India și Government Technology Agency of Singapore.
"Am văzut că, la fel cum Facebook ți-a permis să rămâi conectat cu prietenii și familia, în același fel poți să fii în relație cu colegii. Am creat cel mai bun Facebook pentru locul de muncă”, se arată într-o declarație a companiei.
Facebook a lansat platforma Workplace, care le permite companiilor să își personalizeze rețeaua socială în funcție de nevoi. Aplicația seamănă cu Facebookul cu care ne-am obișnuit, cu mesagerie și video streaming, dar e complet separată de profilurile personale ale utilizatorilor, potrivit BBC.
Platforma e concepută pentru a înlocui alte instrumente de afaceri, cum ar fi e-mailul. Workplace este primul serviciu Facebook care impune plata unei taxe.
Compania a testat platforma Workplace, numită anterior Facebook at Work, timp de doi ani și anunță că peste 1.000 de firme o folosesc deja. Printre acestea se află Danone, Starbucks, Yes Bank din India și Government Technology Agency of Singapore.
"Am văzut că, la fel cum Facebook ți-a permis să rămâi conectat cu prietenii și familia, în același fel poți să fii în relație cu colegii. Am creat cel mai bun Facebook pentru locul de muncă”, se arată într-o declarație a companiei.