În marketing-ul online generarea de conținut este vitală, iar o foarte bună modalitate de a scrie diferite texte este construirea unui blog în care să îți promovezi afacerea. În acest sens, iată șapte elemente care sunt sarea și piperul unui articol pe blog.
ORICE ARTICOL ARE NEVOIE DE UN PUNCT DE VEDERE.
Foarte multi oameni scriu pe blog, fara a avea ceva de spus, fara a avea o parere de exprimat. Ei bine, un astfel de articol ar trebui sa aiba scopul de a comunica un punct de vedere. In momentul in care respecti aceasta conditie, vei da cititorilor ceva de care sa se lege si, eventual, ceva de dezbatut.
UN ARTICOL CE CONTINE CEL PUTIN O IMAGINE ARE MAI MULT IMPACT.
In mediul online din zilele noastre, utilizatorii vor imagini. Scopul tau nu este numai de a le delecta privirea, ci de a completa textul cu o imagine relevanta, care sa ii sporeasca puterea.
UN ARTICOL BUN ESTE UN ARTICOL STRUCTURAT.
Inainte de a te apuca de scris, ai nevoie de un plan de lucru. Organizeaza-ti ideile si abia apoi poti construi textul. Daca nu tii cont de structura corecta a articolului, ai mari sanse sa iasa un haos. Un model bun de urmarit este: introducere, in care comunici ideea despre care scrii, exprimarea punctului sau punctelor de vedere si argumentarea lui sau a lor si concluzia.
CONTINUTUL ORIGINAL ESTE OBLIGATORIU.
Punctul de vedere despre care vorbeam mai devreme nu trebuie sa fie cel pe care il exprima toata lumea, altfel articolul nu va avea nicio valoare. Continutul original are cele mai multe sanse de a starni discutii si de a fi distribuit.
ARTICOLUL TREBUIE SA AIBA O LUNGIME SUBSTANTIALA.
Bineinteles ca lungimea articolului este data de complexitatea subiectului, totusi, un articol mai lung este mai bun pe blog. Daca vrei sa exprimi ceva scurt, exista platforme de microblogging, cum este Twitter-ul.
LINK-URILE DIN TEXT SUNT DE MARE AJUTOR.
In momentul in care o idee cat de mica din interiorul articolului tau a mai fost dezbatuta intr-un altul, nu ezita sa pui o trimitere catre respectivul. Din link in link vei genera din ce in ce mai mult trafic.
ARTICOLELE DE IMPACT SUNT CORECTE DIN PUNCT DE VEDERE GRAMATICAL.
Gramatica, ortografia si ortoepia limbii in care scrii articolul sunt esentiale pentru succesul postarii. Utilizatorii de Internet sunt foarte sensibili la aceste aspecte. Daca descopera greseli, vor pierde subiectul despre care ar trebui sa discute si te vor napadi cu comentarii in care sa te critice.
În marketing-ul online generarea de conținut este vitală, iar o foarte bună modalitate de a scrie diferite texte este construirea unui blog în care să îți promovezi afacerea. În acest sens, iată șapte elemente care sunt sarea și piperul unui articol pe blog.
ORICE ARTICOL ARE NEVOIE DE UN PUNCT DE VEDERE.
Foarte multi oameni scriu pe blog, fara a avea ceva de spus, fara a avea o parere de exprimat. Ei bine, un astfel de articol ar trebui sa aiba scopul de a comunica un punct de vedere. In momentul in care respecti aceasta conditie, vei da cititorilor ceva de care sa se lege si, eventual, ceva de dezbatut.
UN ARTICOL CE CONTINE CEL PUTIN O IMAGINE ARE MAI MULT IMPACT.
In mediul online din zilele noastre, utilizatorii vor imagini. Scopul tau nu este numai de a le delecta privirea, ci de a completa textul cu o imagine relevanta, care sa ii sporeasca puterea.
UN ARTICOL BUN ESTE UN ARTICOL STRUCTURAT.
Inainte de a te apuca de scris, ai nevoie de un plan de lucru. Organizeaza-ti ideile si abia apoi poti construi textul. Daca nu tii cont de structura corecta a articolului, ai mari sanse sa iasa un haos. Un model bun de urmarit este: introducere, in care comunici ideea despre care scrii, exprimarea punctului sau punctelor de vedere si argumentarea lui sau a lor si concluzia.
CONTINUTUL ORIGINAL ESTE OBLIGATORIU.
Punctul de vedere despre care vorbeam mai devreme nu trebuie sa fie cel pe care il exprima toata lumea, altfel articolul nu va avea nicio valoare. Continutul original are cele mai multe sanse de a starni discutii si de a fi distribuit.
ARTICOLUL TREBUIE SA AIBA O LUNGIME SUBSTANTIALA.
Bineinteles ca lungimea articolului este data de complexitatea subiectului, totusi, un articol mai lung este mai bun pe blog. Daca vrei sa exprimi ceva scurt, exista platforme de microblogging, cum este Twitter-ul.
LINK-URILE DIN TEXT SUNT DE MARE AJUTOR.
In momentul in care o idee cat de mica din interiorul articolului tau a mai fost dezbatuta intr-un altul, nu ezita sa pui o trimitere catre respectivul. Din link in link vei genera din ce in ce mai mult trafic.
ARTICOLELE DE IMPACT SUNT CORECTE DIN PUNCT DE VEDERE GRAMATICAL.
Gramatica, ortografia si ortoepia limbii in care scrii articolul sunt esentiale pentru succesul postarii. Utilizatorii de Internet sunt foarte sensibili la aceste aspecte. Daca descopera greseli, vor pierde subiectul despre care ar trebui sa discute si te vor napadi cu comentarii in care sa te critice.