Cât costă un apel pierdut în afaceri?

  • 16 oct. 2018, 15:47
  • 438

Aceasta a fost doar una din întrebările la care s-a răspuns în cadrul evenimentului de prezentare a unui produs inovativ pentru mediul de afaceri din Republica Moldova.

Produsul este o soluție de telefonie inteligentă destinată companiilor ce urmăresc creșterea vânzărilor și îmbunătățirea relației cu clienții, dar și a căror activitate depinde, în mare parte, de convorbirile la telefon.

Dacă aveți o afacere și aveți cel puțin un număr de telefon de contact la care vă așteptați să sune clienții, atunci este exact ceea de ce aveți nevoie. Imobiliare, construcții, agenții de turism, deservire auto, centre medicale, saloane de frumusețe, centre de agrement sau chiar servicii publice, sunt doar câteva exemple. Mai multe apeluri, mai mulți clienți satisfăcuți, mai multe vânzări, venituri mult mai mari.

Directorul unei companii a mărturisit pentru cei aflați în sală că, o dată cu implementarea acestei soluții, numărul apelurilor transformate în vânzări a crescut cu 30% în doar două luni.

Produsul se numește Virtual PBX și oferă posibilitatea:

  • de a prelua mai multe apeluri simultan;
  • de a vedea apelurile pierdute și de a le prelucra ulterior;
  • de a distribui apelurile în funcție de capacități;
  • de a redirecționa apelurile după anumite criterii pe mobil sau la alte numere;
  • de a seta mesaje de salut, de așteptare sau orice altfel de informații, inclusiv publicitate;
  • de a înregistra apelurile primite și efectuate;
  • de a monitoriza calitatea deservirii și eficiența muncii;
  • de a vedea statistica detaliată a apelurilor;
  • de a integra simplu telefonia companiei cu CRM;
  • de a avea acces la toată această informație la orice oră, de pe laptop sau de pe mobil, chiar și atunci când nu sunteți în oficiu.

În plus, se conectează rapid, nu necesită investiții de infrastructură și echipament și are o interfață super simplă.

Mai multe detalii de la evenimentul de prezentare, puteți afla din acest reportaj video:

Dacă nu sunteți sigur cum se potrivește această soluție cu afacerea Dvs., puteți solicita testarea gratuită a Virtual PBX. Compania Moldcell oferă această posibilitate pentru o perioadă de 14 zile, cu tot suportul necesar. Pentru mai multe detalii, apelați Serviciul Suport Clienți Corporativi Moldcell – 022 20 60 60 sau lăsați o cerere de testare aici.