Paisprezece stații de cale ferată, care potrivit autorităților nu generează profit, ci doar cheltuieli din partea bugetului public, se propune a fi închise. Un proiect de lege privind modificarea și completarea unui articol din Codul transportului feroviar a fost elaborat de către Ministerul Economiei și Infrastructurii și este propus spre dezbateri publice, transmite IPN.
Potrivit proiectului, se propune închiderea stațiilor de cale ferată Halta (km 111 şi km 1507), Zaim, Kulima, Greceni, Kiriutnea, Mereni, Bahmut, Hiliuţ, Glodeni-Răuțel-Glodeni, Târdea, Cobâlea, Ghizdita şi Hadjimus. Acestea generează cheltuieli anuale de peste 15 milioane de lei, scrie bani.md
Stațiile feroviare respective urmează să fie transformate în puncte de oprire pentru trenurile de călători. Orarele și rutele trenurilor nu vor suferi modificări.
Autoritățile informează că, în cazul suspendării activității unor stații, angajații întreprinderii nu vor fi concediați, ci transferați la alte stații și filiale ale CFM.
Paisprezece stații de cale ferată, care potrivit autorităților nu generează profit, ci doar cheltuieli din partea bugetului public, se propune a fi închise. Un proiect de lege privind modificarea și completarea unui articol din Codul transportului feroviar a fost elaborat de către Ministerul Economiei și Infrastructurii și este propus spre dezbateri publice, transmite IPN.
Potrivit proiectului, se propune închiderea stațiilor de cale ferată Halta (km 111 şi km 1507), Zaim, Kulima, Greceni, Kiriutnea, Mereni, Bahmut, Hiliuţ, Glodeni-Răuțel-Glodeni, Târdea, Cobâlea, Ghizdita şi Hadjimus. Acestea generează cheltuieli anuale de peste 15 milioane de lei, scrie bani.md
Stațiile feroviare respective urmează să fie transformate în puncte de oprire pentru trenurile de călători. Orarele și rutele trenurilor nu vor suferi modificări.
Autoritățile informează că, în cazul suspendării activității unor stații, angajații întreprinderii nu vor fi concediați, ci transferați la alte stații și filiale ale CFM.