Anunțul de job „matrimonial” – un mod inedit prin care o agenție de SEO caută să-și măreasca echipa

  • 9 ian. 2019, 12:00
  • 364

Nici anunțurile de locuri de muncă nu mai sunt cum erau odată. Fără teamă de discuțiile pe care ar putea să le stârnească, o agenție care oferă servicii de optimizare SEO, din București, a pus la bătaie un post destinat celor care vor un loc de muncă serios și sigur.

Dar nu oricum. Postarea cu pricina, de pe pagina de Facebook a agenției, îmbracă forma unui anunț matrimonial cu aerul anilor ’80, când în conversațiile românilor mai existau cuvinte precum „zestre”, „a isprăvi”, „recerință”, „năcaz” sau „reflectanți”.

AdMarks este o agenție tânără, fondată de către anteprenorul Florin Pețu în anul 2016. Până în prezent, aceasta și-a întărit poziția pe piață nu doar prin serviciile de calitate pe care le oferă clienților, ci și prin faptul că una dintre valorile sale de bază este comunicarea.

Revenind la ineditul anunț, deși postat relativ recent, acesta a început să atragă atenția celor de pe rețelele de socializare și, conform antreprenorului, câțiva candidați au trimis deja „un răvaș la adresa: office@admarks.ro.”

Întrebat telefonic de ce anume a ales să lanseze un astfel de anunț, domnul Florin Pețu a răspuns:

Pentru că avem nevoie de oameni creativi în AdMarks care să meargă alături de noi către succes. Știu din proprie experiență că anunțurile clasice pot fi puțin înspăimântătoare, făcând candidații să creadă că aplică pentru un job rigid, care le fură timpul și libertatea. La AdMarks vrem ca totul să fie diferit, să ne bucurăm împreună de realizări și să ne stresăm, tot împreună, atunci când este cazul. Cred că, în urma acestui anunț, curajos după cum spun unii, vom găsi persoana pasionată și de încredere pe care o căutăm. Ar trebui să renunțăm la rigiditate și noi, antreprenorii tineri, să privim mai relaxat angajatul modern și să-i oferim un cadru în care să se simtă împlinit, apreciat și respectat.

Nu se știe dacă anunțul AdMarks va fi privit cu ochi buni de toată lumea, însă reacția celor din mediul online este una care ne demonstrează că angajatul român, care petrece foarte mult timp la locul de muncă, dorește și puțin amuzament în „colaborarea fructuoasă” cu angajatorul.