7 calități ale unui angajat bun pentru o companie multinațională

  • 10 iul. 2017, 10:28
  • 6 723

Cea mai grea treaba a unui manager este sa gaseasca si sa pastreze angajatii potriviti. De cele mai multe ori managerii sunt mult prea concentrati pe cunostintele pe care le are candidatul si trece cu vederea trasaturi de caracter necesare unui angajat bun.

1. AGILITATE

Un angajat bun ar trebui sa fie agil, flexibil si sa reactioneze rapid. Acestia ar trebui sa se poata adapta oricarei schimbari a pietei si dorinte a clientilor.

2. PRIETENOS SI DESCHIS CATRE A INVATA LUCRURI NOI

Un studiu facut de  Ernst and Youn, a aratat ca una dintre cele mai importante calitati ale unui angajat este sa aiba o minte deschisa. Cu cat angajatul este mai deschis catre alte culturi, obiceiuri, evenimente si perspective, cu atat poate raspunde mai usor necesitatilor clientilor.

3. ENERGIC

Nu este exclus ca in unele proiecte sa fie necesara munca peste program, mai ales daca exista clienti care locuiesc intr-o tara cu alt fus orar. Ar trebui sa cauti candidati care au grija de ei, fac sport, mananca sanatos si au energia necesara pentru a se implica in astfel de proiecte.

4. ADAPTABIL

Angajatii ideali se pot adapta usor la alte idei, culturi, persoane noi si la metode noi de lucru.

5. ESTE SOCIABIL

Aceasta este o abilitate extraordinar de importanta pentru companiile care lucreaza si comunica cu clienti din toata lumea. Este foarte important ca angajatul tau sa poata face conversatii usoare, cum ar fi cele despre vreme, sport si asa mai departe. Daca poate vorbi si in limba nativa a clientului, cu atat mai bine.

6. AU CALITATI DE LIDER

Angajatii buni pot media un conflict si stiu cand si cum sa ceara lucrurile de care au nevoie. In plus pot veni rapid cu solutii si sfaturi, astfel fiind proactivi.

7. FLEXIBILITATE

Cand lucrezi cu clienti din toata lumea, sa ai angajati care pot sa isi modifice programul dupa cum este necesar, sa treaca de la un sistem la altul si sa renunte la procesele nefolositoare, este critic pentru reusita unei afaceri cu clienti din toata lumea.