5 obiceiuri financiare ale antreprenorilor de succes

  • 7 aug. 2018, 17:13
  • 411

1. Construieste reteaua prin incheierea unor afaceri semnificative.

Retea, conexiune, socializare. Probabil ai auzit de nenumarate ori acesti termeni, dar in ziua de azi antreprenorul de succes nu socializeaza doar la petreceri, deschideri, evenimente pentru a-si crea legaturi. El se implica in relationari si creeaza legaturi stranse, pentru a sti cui sa ii ceara ajutorul atunci cand intampina o problema. Acest lucru ii poate ajuta pe cei care au afaceri la inceput de drum, deoarece relationarea cu oamenii care au posibilitatea sa ii ajute este esentiala. Parteneriatele construite in mod favorabil pot duce la loialitate si sustenabilitate pe termen lung. Antreprenorii reusesc sa inteleaga ca succesul financiar nu este o propunere pe termen scurt.

2. Cheltuie cu masura, inainte sa cheltui cu folos

In mod particular, pentru cei care sunt la inceput, trebuie sa fie atenti cum isi cheltuie banii. Investeste in ce este absolut esential pentru a-ti dezvolta afacerea. Chiar ai nevoie de scaune noi pentru birouri sau inca functioneaza cele vechi? Ai nevoie de laptopuri de ultima generatie sau te ajuta si cele aparute pe piata acum 2 ani? Antreprenorii de succes nu incep prin a cumpara obiecte de lux, ci incep prin a cumpara ceea ce este necesar si nimic mai mult.

3. Iti cunosti responsabilitatile

Un antreprenor de succes cunoaste fiecare parte din raspunderile financiare ale companiei sale. Stie ce poate face si ce nu, astfel incat sa stea departe de evenimente neprevazute. Este minunat sa te gandesti ca totul va fi bine mereu, insa, la un moment dat, afacerea ta e predispusa dificultatilor. Asa ca, este absolut imperativ sa stii ce este de facut in orice moment.

4. Invata din riscurile financiare mici

Piata este in continua schimbare. Multi antreprenori de succes au gasit o metoda de adaptare. In loc sa lanseze un produs cu o investitie masiva, ei dezvolta un proiect test si investesc foarte putini bani, pentru a vedea cum reactioneaza piata. Efectiv, acest proces minim serveste pentru doua scopuri. In primul rand, permite antreprenorilor sa testeze piata pentru a observa ce este de interes in piata. In al doilea rand, protejeaza antreprenorii de riscuri. Odata ce investitia financiara e minima, iar investitia esueaza, nu va afecta afacerea.

5. Piata este cea mai importanta

Exista o veche zicala – piata nu greseste niciodata. Orice antreprenor de succes are nevoie sa urmareasca piata si sa o puna deasupra ideilor lui. Nu conteaza cat de buna este ideea lui, pentru ca trebuie, mai intai, sa fie validata financiar de catre piata. Nu lasa propriul ego sa iti stapaneasca afacerea, pentru ca va avea de suferit dramatic.