1. Imbratiseaza interactiunea sociala
Cand vinzi off-line, vei dori sa iti desavarsesti tacticile de socializare si interactiune. Poate vei organiza acasa o demonstratie de vanzare si vei asculta sfaturile si feedback-urile pietenilor.
- Gaseste locuri de unde multi consumatori din targetul tau vin si achizitioneaza, precum margazinele mai mari (market) sau magazinele locale (buticurile).
- Construieste increderea in brandul tau prin sponsorizarea unor evenimente locale.
- Incearca sa oferi produse gratuite. Oamenii reactioneaza la giveaway-uri, deoarece, daca le plac produsele tale, vor dori sa achizitioneze mai multe.
2. Construieste relatii
Oamenii care vand produse in cea mai mare parte a timpului au o sursa de comunicare si relatii bine infiripate. Merg la pranz cu o multime de oameni, sunt mereu la indemana si pot obtine usor o carte noua de vizita. Succesul il aduc relatiile, in pare parte.
- Asculta-ti consumatorul si intelege-i nevoile. Acesta este o parte cheie a procesului de vanzare.
- Apelul rece, fara a intelege ca acel produs i se potriveste consumatorului, rareori da roade. De altfel, construind relatii calde si stranse cu oamenii, te va transforma intr-un bun vanzator, deoarece ei se vor intoarce pentru a achizitiona mai multe produse si isi vor trimite si prietenii sa cumpere de la tine.
- Vanzarea necesita timp. Se spune ca vanzarea poate fi un maraton, nu un spirit. Este un proces.
- Incearca sa fii sincer atunci cand vorbesti cu potentialii tai clienti. Atunci cand repeti unele lucruri, nu vor mai avea incredere in tine.
3. Dezvolta un plan de marketing
Va trebui sa iti stabilesti un buget pentru promovare si marketing si trebuie sa iei in considerare faptul ca iti poti castiga audienta mai ieftin, prin intermediul social media.
- Stabileste ce ajunge cel mai rapid si concret la consumatorii tai: radio, TV, ziar, campanii prin social media?
4. Ia in considerare donatiile
Daca vrei sa scapi de o multime de lucruri nefolositoare, ia in considerare organizarea unui targ, de unde oamenii isi pot lua ce le foloseste: fie ca achizitioneaza, iar banii se duc in scopuri caritabile, fie isi pot alege orice, fara sa plateasca.
- Promoveaza acest targ in social media. Realizeaza o mica descriere a ceea ce oamenii pot gasi la targul tau: produse calitative, cu uzura minima sau produse unice.
- Articolele usor de utilizat si de transportat prind cel mai bine. Fii atent ce alegi sa pui la vanzare, tocmai pentru ca oamenii sa poata transporta cu usurinta.
- Alege ziua potrivita pentru acest targ. Oamenii sunt mai putin interesati sa vina la targ in timpul saptamanii sau in timpul tilei.
- Informeaza-te la una dintre institutiile orasului tau in legatura cu permisiunea organizarii acestui targ de catre tine. Acest lucru difera in functie de comunitate.
Citeste prima parte aici.
Citeste partea treia aici.
1. Imbratiseaza interactiunea sociala
Cand vinzi off-line, vei dori sa iti desavarsesti tacticile de socializare si interactiune. Poate vei organiza acasa o demonstratie de vanzare si vei asculta sfaturile si feedback-urile pietenilor.
2. Construieste relatii
Oamenii care vand produse in cea mai mare parte a timpului au o sursa de comunicare si relatii bine infiripate. Merg la pranz cu o multime de oameni, sunt mereu la indemana si pot obtine usor o carte noua de vizita. Succesul il aduc relatiile, in pare parte.
3. Dezvolta un plan de marketing
Va trebui sa iti stabilesti un buget pentru promovare si marketing si trebuie sa iei in considerare faptul ca iti poti castiga audienta mai ieftin, prin intermediul social media.
4. Ia in considerare donatiile
Daca vrei sa scapi de o multime de lucruri nefolositoare, ia in considerare organizarea unui targ, de unde oamenii isi pot lua ce le foloseste: fie ca achizitioneaza, iar banii se duc in scopuri caritabile, fie isi pot alege orice, fara sa plateasca.
Citeste prima parte aici.
Citeste partea treia aici.