"Ceea ce intenționăm să facem este că abonații noștri să fie obișnuiți să ia măsuri atunci când le trimitem un e-mail. Dacă abonații se văd și se consideră a fi beneficiari de acțiuni atunci când primesc e-mailurile pentru că au întreprins mici acțiuni înainte, este mult mai probabil ca, atunci când au în vedere o acțiune mai mare, cum ar fi să ne cheme să discutăm sau să cumpere unul dintre produse voastre, să acționeze efectiv în acest sens. De asemenea, construim relația noastră cu ei, interacționând personal".
Acesta este unul din sfaturile pe care cărțile de mai jos vi le oferă. Trăim într-o lume digitală în care fiecare domeniu a trebuit să se reinventeze și din această perspectivă. Iar unul dintre aceste domenii care a suferit transformări și schimbări radicale este marketing-ul. Motiv pentru care ne-am gândit că nu ar fi deloc rău să abordăm și să îți prezentăm azi 3 dintre cele mai bune cărți care să te ajute să pătrunzi și să stapânești "tainele" marketingului digital.
1. Digital Marketing for Dummies- Ryan Deiss și Russ Hennesberry
Chiar dacă are 300 de pagini, este o carte ușor de citit, care acoperă aspecte cheie de marketing precum customer journey, marketing planning, landing pages, blogging, SEO, SEM, social, paid display, email, data și analytics, fiind o resursă extrem de utilă și de valoroasă.
Spre exemplu, cel de-al paisprezecelea capitol care tratează cele 10 dintre cele mai comune gresli de marketing digital analizează și explică "erorile clasice", precum cea de a fi prea orientat pe produs sau nealinierea obiectivelor de marketing cu vânzările. Acestea includ, de asemenea, informații privind locurile de muncă în marketing și crearea curriculumului vitae.
2. Social Media Marketing All-În-One for Dummies- Jan Zimmerman și Deborah Ng
În zilele de azi, ești social sau nu exiști. Față de marketingul tradițional, social-ul este definit prin conținutul generat de către către utilizatori și prin dialog, creând o ramură nouă și esențială în marketing. De aceea, companiile trebuie să îmbrățișeze aceste două elemente pentru a avea succes social.
Această carte acoperă într-o manieră extrem de detaliată conținutul de marketing și platforme de Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Snapchat, Instagram, LinkedIn, atingând și platformele de nivel 2 precum Spotify, Tumblr, Vimeo, Periscope, ultimele sale 100 de pagini fiind dedicate urmăririi și analizei de conținut social media.
În plus, cartea conține etichete grafice pe fiecare pagină pentru rubricile Sfaturi, Avertismente și Amintiți-vă, iar fiecare secțiune de capitol cuprinde liste de rezumate transpuse cu bullets.
3. Email Persuasion: Captivate and Engage Your Audience, Build Authority and Generate More Sales With Email Marketing- Ian Brodie
Această carte prezintă strategiile de bază și cele de nivel intermediar, precum:
1. Tehnica "Customer Insight Mapping" pentru construirea unei înțelegeri mai profunde asupra a ceea ce au nevoie clienții tăi și ceea ce îi motivează să cumpere de la tine.
2. 6 modele de subiecte sigure care vor determina deschiderea și citirea email-urilor tale.
3. Formula de a atrage și capta persoanele potrivite care să se înscrie la email-urile tale și cum să accelerezi creșterea listei tale de abonați.
4. Cum să angajezi și să convingi cu email-urile tale, astfel încât să construiești o bază fidelă, gata să cumpere de la tine.
5. Tehnicile avansate de a transforma abonații la email-uri în clienți plătitori și de ce înțelepciunea acceptată cu privire la vânzarea prin e-mailuri este aproape în întregime greșită.
"Ceea ce intenționăm să facem este că abonații noștri să fie obișnuiți să ia măsuri atunci când le trimitem un e-mail. Dacă abonații se văd și se consideră a fi beneficiari de acțiuni atunci când primesc e-mailurile pentru că au întreprins mici acțiuni înainte, este mult mai probabil ca, atunci când au în vedere o acțiune mai mare, cum ar fi să ne cheme să discutăm sau să cumpere unul dintre produse voastre, să acționeze efectiv în acest sens. De asemenea, construim relația noastră cu ei, interacționând personal".
Acesta este unul din sfaturile pe care cărțile de mai jos vi le oferă. Trăim într-o lume digitală în care fiecare domeniu a trebuit să se reinventeze și din această perspectivă. Iar unul dintre aceste domenii care a suferit transformări și schimbări radicale este marketing-ul. Motiv pentru care ne-am gândit că nu ar fi deloc rău să abordăm și să îți prezentăm azi 3 dintre cele mai bune cărți care să te ajute să pătrunzi și să stapânești "tainele" marketingului digital.
1. Digital Marketing for Dummies- Ryan Deiss și Russ Hennesberry
Chiar dacă are 300 de pagini, este o carte ușor de citit, care acoperă aspecte cheie de marketing precum customer journey, marketing planning, landing pages, blogging, SEO, SEM, social, paid display, email, data și analytics, fiind o resursă extrem de utilă și de valoroasă.
Spre exemplu, cel de-al paisprezecelea capitol care tratează cele 10 dintre cele mai comune gresli de marketing digital analizează și explică "erorile clasice", precum cea de a fi prea orientat pe produs sau nealinierea obiectivelor de marketing cu vânzările. Acestea includ, de asemenea, informații privind locurile de muncă în marketing și crearea curriculumului vitae.
2. Social Media Marketing All-În-One for Dummies- Jan Zimmerman și Deborah Ng
În zilele de azi, ești social sau nu exiști. Față de marketingul tradițional, social-ul este definit prin conținutul generat de către către utilizatori și prin dialog, creând o ramură nouă și esențială în marketing. De aceea, companiile trebuie să îmbrățișeze aceste două elemente pentru a avea succes social.
Această carte acoperă într-o manieră extrem de detaliată conținutul de marketing și platforme de Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Snapchat, Instagram, LinkedIn, atingând și platformele de nivel 2 precum Spotify, Tumblr, Vimeo, Periscope, ultimele sale 100 de pagini fiind dedicate urmăririi și analizei de conținut social media.
În plus, cartea conține etichete grafice pe fiecare pagină pentru rubricile Sfaturi, Avertismente și Amintiți-vă, iar fiecare secțiune de capitol cuprinde liste de rezumate transpuse cu bullets.
3. Email Persuasion: Captivate and Engage Your Audience, Build Authority and Generate More Sales With Email Marketing- Ian Brodie
Această carte prezintă strategiile de bază și cele de nivel intermediar, precum:
1. Tehnica "Customer Insight Mapping" pentru construirea unei înțelegeri mai profunde asupra a ceea ce au nevoie clienții tăi și ceea ce îi motivează să cumpere de la tine.
2. 6 modele de subiecte sigure care vor determina deschiderea și citirea email-urilor tale.
3. Formula de a atrage și capta persoanele potrivite care să se înscrie la email-urile tale și cum să accelerezi creșterea listei tale de abonați.
4. Cum să angajezi și să convingi cu email-urile tale, astfel încât să construiești o bază fidelă, gata să cumpere de la tine.
5. Tehnicile avansate de a transforma abonații la email-uri în clienți plătitori și de ce înțelepciunea acceptată cu privire la vânzarea prin e-mailuri este aproape în întregime greșită.