15 trucuri pentru administrarea eficientă a timpului

  • 29 mar. 2017, 16:43
  • 936

Uneori nu poti sa-ti atingi obiectivele din cauza timpului si ai impresia ca nu ai suficient timp pentru a reusi sa termini toate lucrurile propuse intr-un termen scurt. Daca te confrunti cu o astfel de problema, ar trebui sa stii cum sa-ti administrezi timpul asa incat sa-ti atingi obiectivele pana la data estimata. Vezi in continuare cateva trucuri care te pot ajuta sa-ti manageriezi timpul pentru a fi cat mai productiv in fiecare zi.

Fiecare isi organizeaza sarcinile zilnice in functie de ritmul de lucru si timpul disponibil. Potrivit BusinessInsider sunt cateva trucuri care te pot indruma spre succes si pe care le poti folosi daca vrei sa reusesti sa-ti atingi toate scopurile propuse.

1. Cum iti petreci ziua?

- 50% munca
- 25% plictiseala
- 15% somn
- 10% distractie

Cum ai fi vrut sa-ti petreci ziua?

- 50% distractie
- 40% somn
- 10% munca

2. Zilele mereu se completeaza una pe alta.

“Planuieste doar 4-5 ore de munca grea pe zi”, David Heinemeier Hansson, 37 Signals.

3. Lucreaza mai mult atunci cand esti in starea potrivita si relaxeaza-te cand nu esti.

“Este normal sa ai zile in care nu poti munci si zile in care muncesti cate 12 ore incontinuu”, Alain Paquin, Wharsnexx.

4. Respecta-ti timpul si fa-l respectat.

“Timpul tau costa 1.000 dolari pe ora si trebuie sa actionezi corespunzator”, Jason Cohen, @asmartbear.

5. “Mai multe ore de munca nu inseamna mai multa productivitate. Foloseste constrangerile drept oportunitati."

6. Separa nechibzuinta de atributiile strategice pentru a deveni mai productiv.

“Separa gandirea de executare pentru a executa mai rapid si a gandi mai bine”, Sol Tanguay, Imarklab.

7. Sparge nerezonabilul in bucati mici rezonabile.

"Un obiectiv mare este atins doar atunci cand fiecare lucru mic pe care-l faci zilnic te duce cat mai aproape de acel obiectiv”, Maren Kate, Escaping the 9 to5.

8. Ramai concetrat pe un singur subiect toata ziua.

Daca schimbi ideile de la proiecte la clienti poate fi mai putin productiv.

9. Suntem mereu mai focusati si mai productivi atunci cand avem un timp limitat.

10. Noteaza-ti obictivele si prioriteaza-le mereu. Fii atent la setul tau de obiective.

11. Sa stii mereu obiectivul pe care trebuie sa-l atingi in fiecare zi.

“Lucreaza doar la acel lucru care are cel mai mare impact”, Jason Cohen, @asmartbear.

12. Transmite sarcini si altor persoane care stii ca sunt capabile sa le indeplineasca.

”Daca ceva poate fi gata pana la 80% la fel de bine de altcineva, atunci deleaga”, JOhn C. Maxwell, Author.

13. Nu te mai gandi la ziua de ieri.

Ceea ce conteaza cu adevarat este ziua de astazi si cea de maine.

14. Seteaza o data limita pentru orice.

Nu lasa obiectivele sa mearga de la sine.

14. Foloseste o aplicatie pentru a primi notificari cu sarcinile zilnice.

Nu avea increde in propria memorie, poate da gres cateodata.

15. Nu uita sa iei pauza din cand in cand.