Moldovenii din diasporă, care revin acasă, în luna august, au parte de surprize frumoase. La punctul de trecere a frontierei primesc o broșură de cupoane de reducere în formă de pașaport al turistului, valabil în perioada august – octombrie 2018.
Evenimentul face parte din campania națională „Fii Oaspetele Nostru” (#fiioaspetelenostru, #beourguest), care scoate la iveală ospitalitatea, drept trăsătura de bază a poporului moldovean. Cetățenii din diasporă sunt invitați să fie turiști la ei acasă și cunoscând tezaurul turistic să devină ambasadori ai turismului invitând și alți oaspeți și turiști.
Pentru a facilita decizia de călătorie prin Moldova, pe portalul 360.moldova.travel sunt disponibile 12 tururi virtuale ale vinăriilor, pensiunilor turistice și a altor obiective turistice. Iar pentru a promova destinațiile turistice, diaspora este îndemnată să posteze pe rețelele de socializare fotografii și video-uri cu impresii din călătorii, indicând locațiile și utilizând hashtagurile #visitmoldova #beourguest #fiioaspetelenostru.
Scopul distribuției acestui pașaport este de a mobiliza membrii diasporei pentru descoperirea și promovarea potențialului turistic al Republicii Moldova conform Strategiei de dezvoltare a turismului 2020 și Strategiei naționale „Diaspora 2025”.
Persoanele din diaspora Republicii Moldova revenite în țară, în vacanță prin intermediul pașaportului turistului vor putea beneficia de reduceri la produsele și serviciile prestate de agenții economici din industria viti-vinicolă și a turismului din Republica Moldova pe durata august – octombrie 2018.
Distribuția pașapoartelor turistice este organizată de către Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID și Guvernul Suediei, în parteneriat cu Biroul relații cu diaspora din cadrul Cancelariei de Stat.
Moldovenii din diasporă, care revin acasă, în luna august, au parte de surprize frumoase. La punctul de trecere a frontierei primesc o broșură de cupoane de reducere în formă de pașaport al turistului, valabil în perioada august – octombrie 2018.
Evenimentul face parte din campania națională „Fii Oaspetele Nostru” (#fiioaspetelenostru, #beourguest), care scoate la iveală ospitalitatea, drept trăsătura de bază a poporului moldovean. Cetățenii din diasporă sunt invitați să fie turiști la ei acasă și cunoscând tezaurul turistic să devină ambasadori ai turismului invitând și alți oaspeți și turiști.
Pentru a facilita decizia de călătorie prin Moldova, pe portalul 360.moldova.travel sunt disponibile 12 tururi virtuale ale vinăriilor, pensiunilor turistice și a altor obiective turistice. Iar pentru a promova destinațiile turistice, diaspora este îndemnată să posteze pe rețelele de socializare fotografii și video-uri cu impresii din călătorii, indicând locațiile și utilizând hashtagurile #visitmoldova #beourguest #fiioaspetelenostru.
Scopul distribuției acestui pașaport este de a mobiliza membrii diasporei pentru descoperirea și promovarea potențialului turistic al Republicii Moldova conform Strategiei de dezvoltare a turismului 2020 și Strategiei naționale „Diaspora 2025”.
Persoanele din diaspora Republicii Moldova revenite în țară, în vacanță prin intermediul pașaportului turistului vor putea beneficia de reduceri la produsele și serviciile prestate de agenții economici din industria viti-vinicolă și a turismului din Republica Moldova pe durata august – octombrie 2018.
Distribuția pașapoartelor turistice este organizată de către Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID și Guvernul Suediei, în parteneriat cu Biroul relații cu diaspora din cadrul Cancelariei de Stat.