Start petrecerilor corporative: Cât achită companiile pentru evenimente

  • 23 dec. 2019, 15:41
  • 808

În preajma sărbătorilor de iarnă, tot mai multe companii din țară obișnuiesc să-și motiveze angajații și le organizează petreceri corporative.

Iar pentru a-i surprinde, aceștia apelează la serviciile specialiștilor, care știu cel mai bine să organizeze o sărbătoare reușită, iar prețurile variază în funcție de preferințele clienților, transmite publika.md

Atunci când este vorba de o petrecere corporativă, în primul rând, clientul alege localul. De regulă, sunt solicitate săli încăpătoare, care vor fi decorate în mod unic, specific activității companiei. Totodată, cel mai popular este fourchette-ul. Prețul pentru meniul petrecerii variază între 700 şi 1.200 de lei, pentru o persoană.

”Clienții solicită să fie un decor mai specializat. Noi oferim un decor de iarnă personalizat la fiecare eveniment. Se optează atât pe meniuri tradiționale, cât și pe meniuri netradiționale, cu meniuri personalizate. Oferim un meniu de bucate mai deosebit, unde se includ bucate neordinare”, a spus administratorul unui restaurant, Ana Daşan.

La fel, moderatorii sunt la mare căutare în această perioadă. Onorarul unui showmen pentru o seară porneşte de la 400 de euro şi ajunge la 600 de euro. Mircea Marco, de 20 ani este moderator la petreceri corporative. Din practica sa, o sărbătoare reușită durează de la șase până la opt ore.

”Petrecerile corporative, ele au o misiune foarte importantă de a consolida colectivul. În funcție de talent, în funcție de experiență, prezentatorul vine cu unele oferte. Deci, pot fi concursuri, pot fi tot felul de jocuri interactive. Mulți prezentatori pun accent pe improvizație”, a menţionat moderatorul, Mircea Marco. 

Decorul petrecerii arată fantastic în lumina potrivită. Astfel, luminile ambientale, efectele speciale trebuie alese cu grijă. Iar pentru a întregi atmosfera de sărbătoare, de cele mai dese ori, companiile îi invită la petrecere pe cei care pot organiza un program muzical de nota 10.

”Dj-ii sunt mai solicitați, pentru petrecerile de corporativ, pentru că nu este o nuntă, unde sunt tradiții, unde este nevoie atât de mult de muzică live. Dacă vorbim de petrecerea corporativă este nevoie de tot genul de muzică. Deseori ei vor să aleagă o anumită tematică, anii 80 sau gasbi”, a spus Dj-ul, Alexandru Marov.

Potrivit patronilor localurilor, organizarea petrecerilor corporative încep din 10 decembrie și durează până pe 25 decembrie.