Cum să profiți de sărbătorile de iarnă pentru a crește vânzările

  • 6 dec. 2016, 15:29
  • 1 146

Au venit frigurile, iar asta înseamnă că trebuie să ne pregătim și de sărbătorile de iarnă. Pe lângă meniul pe care îl facem pentru masa de Revelion, trebuie să ne mai gândim și la ce oferim clienților noștri: ce oferte putem să le propunem pentru a ne spori vânzările.

Sărbătorile de iarnă și achizițiile trebuie să meargă într-un pas. Ceea de ce trebuie să ținem cont atunci când creăm strategia de marketing pentru campaniile de sărbători este și includerea armonioasă a brand-ului. Aici trebui să ții cont și de comportamentul consumatorilor tăi.

Nu te focusa doar pe Crăciun sau Revelion. Este o serie de sărbători cu aceeași eroi - Moș Crăciun și Alba ca Zăpada, renii, spiridușii, aceleași evenimente precum nașterea Domnului și începutul unui nou an, stabilirea noilor priorități, menționează sursa citată.

Ținând cont că sărbătorile de iarnă în Republica Moldova durează aproape două luni, păcat ar fi să nu folosim întreaga perioadă. Ține cont că în această perioadă sunt și vacanțe. Consumatorii tăi ar putea să nu fie doar la locul de muncă, dar și în stațiunile de odihnă

Crează oferte cu tematică sărbătorilor. Pentru a promova campania trebuie să creezi oferte concentrate pe tematică perioadei. Aici te vor ajuta imaginile și textele adaptate sărbătorilor.

Adaptează și platformele și instrumentele de promovare: bannere, site, blog, landing page, reţelele sociale, call-to-action, concursuri.

În cazul în care ai ales pentru campania de sărbători promovarea pe Google, gândeşte-te care este momentul în care clienţii tăi caută informaţii despre serviciile sau produsele tale, apoi creează conţinutul reclamei tale. La ce se gândesc potenţialii clienţi în momentul căutării? Caută cadouri pentru familie sau Prieteni? Oferă soluții

Este perioada perfectă să ai în vedere crearea unui eveniment. Stabilește ce obiective vei acoperi, cum te va ajută evenimentul să te apropii de publicul țintă. Evenimentul necesită un plan de comunicare realizat cu atenţie, de la materiale grafice până la mesaje şi planificarea timpului.

Oferă  poze din cadrul evenimentului pentru că acestea te pot ajută să îţi menţii clienţii activi pe reţelele de socializare și după „petrecere”.