Beneficiile designului inovator la birou

  • 7 aug. 2018, 17:17
  • 700

Cât de angrenat ești la locul de muncă? Probabil nu foarte mult.

Deci, să luăm în considerare „viitorul muncii”. Potrivit raportului Gallup privind situația globală la locul de muncă în 2014, 51% dintre muncitori au declarat că nu au fost foarte atașați sau angrenați în muncă, în timp ce 17% au afirmat că erau activi dar nu munceau cu așa mare dăruire. Acum vine întrebarea: Se pot îmbunătăți aceste statistici în ceea ce privește productivitatea și dăruirea la locul de muncă? Răspunsul este DA. Cum se poate face asta? Printr-un design atractiv și confortabil al spațiului de muncă.

Care sunt beneficiile designului inovator la birou? Iată ce cred specialiștii forbes.com despre:

  1. Utilizarea eficientă a spațiului. Angajații dvs. nu au nevoie de un birou multifuncțional pentru a se simți mai productiv; trebuie doar să fii creativ cu spațiul său de lucru. Având acces la lumina naturală, spațiile de colaborare și sălile de întâlniri private, veți spori satisfacția și productivitatea angajaților. Oamenii se vor simți liberi să se miște și nu se vor simți legați de birouri, creând mai multe oportunități de colaborare creativă.
  2. Productivitate. Având locuri de muncă frumoase și interesante, angajații devin mai productivi. Locuri puțin iluminate, cabine de izolare și birouri incolore, toate lucrează împotriva inspirației și productivității angajatului. Investiția în ambianța biroului dvs. va schimba starea de spirit a angajaților companiei. Oamenii vor aștepta cu nerăbdare să revină la lucru, în loc să numere minutele rămase până la terminarea programului de lucru.
  3. Colaborare. Locurile de muncă inovatoare fac lucrurile să se miște. Fără ziduri groase, sau geamuri de sticlă despărțitoare. Ca urmare a spațiului aerisit dintre oameni sau departamente, comunicarea și entuziasmul se vor schimba în bine. Creativitatea este mai mare, departamentele comunică eficient între ele, iar oamenii se reunesc pentru a rezolva diferitele situații neprevăzute în loc să lucreze crispați că nu știu ce se întâmplă dincolo de zid.

Ce să faci și ce să nu faci ca să fie totul bine la birou

Nu săriți peste micul dejun

De când erați mici, vi s-a spus că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar din ce în ce mai mulți oameni evită să mănânce în primele ore ale dimineții. Un studiu efectuat în Marea Britanie în 2015 a constatat că jumătate dintre adulți nu servesc în mod regulat micul dejun, dublu față de numărul dintr-un studiu similar, realizat cu 3 ani înainte.

Dacă renunțați la micul dejun, vă va lipsi energia necesară pentru a vă trezi dimineața și a vă pune pe picioare. Acest lucru poate influența negativ nivelul de fericire și productivitate. În afară de faptul că ne oferă energie, alimentele recomandate la micul dejun sunt surse bune de substanțe nutritive importante, cum ar fi calciu, fier și vitaminele B, precum și proteinele și fibrele, și sunt mai puțin susceptibile de a fi compensate mai târziu în cursul zilei.

Conectează-te cu colegii tăi

Deși nu trebuie să fie cei mai buni prieteni ai tăi, cultivarea relațiilor la locul de muncă nu numai că te ajută să lucrezi mai bine, dar îți și îmbunătățește bunăstarea mentală, deci ai timp să vorbești, să comunici și să te conectezi cu colegii tăi. Chiar dacă veți avea zile în care veți dori să fiți mai izolat și să vă păstrați opiniile pentru voi, implicarea proactivă în diverse discuții vă poate îmbunătăți considerabil starea de spirit. De asemenea, vă ușurează munca și nu știți niciodată când veți avea nevoie de ajutor.

Stai pe scaun, apoi ridică-te

Cumva ca o lege nescrisă, generală, omul stă jos prea mult, atât acasă, cât și la birou. În 1953, British Medical Journal investigase motivul pentru care șoferii de autobuz au fost mai predispuși decât dirijorii să moară de boală cardiacă. Același loc de muncă, aceleași ore, cu excepția cazului în care unul a stat toată ziua jos, pe un scaun, iar celălalt a stat în picioare. Ei au ajuns la concluzia că tocmai faptul că șoferul a fost așezat pe un scaun toată ziua a fost motivul pentru care acesta a avut probleme mai mari de sănătate. Studiile ulterioare au complicat problema.

Un studiu care a durat 14 ani, efectuat de Societatea Americanp de Cancer, a urmărit starea de sănătate a 123.000 de americani între anii 1992-2006, descoperind că rata mortalității la bărbați era cu 20% mai mare și 40% la mai mare la femeile care stăteau mai mult de șase ore pe zi jos, comparativ cu cei care stăteau în picioare.

Deci, cum rezolvăm asta? Petreceți mai mult timp pe picioarele voastre, cum s-ar spune. Birourile de tip Sit/stand-desking este o modalitate foarte bună de a îți menține productivitatea la birou, oferindu-i organismului ceea ce are nevoie. Biswas a efectuat un studiu pe adulți finlandezi și a concluzionat că aceștia ar trebui să facă repaus 2 ore pe zi la început, până la 4 ore pe zi din ziua de lucru de 8 ore. Puteți să porționați acest timp. 4 runde a câte 30 de minute sunt ușor de manevrat și nu pun nicio presiune inutilă asupra picioarelor.

Dar și în picioare, trebuie să ...

Continui să faci mișcare

După cum se spune, „diversitatea este condimentul vieții”, și acest lucru se aplică și în cazul poziției noastre. Modificarea poziției corpului la intervale regulate de timp îmbunătățește circulația sângelui, menține metabolismul sănătos, menține mușchii puternici și oferă mult mai multe beneficii corpului și minții dumneavoastră. Doar tastați „de ce este importantă mișcarea” în browser-ul Google și veți găsi articole nesfârșite despre influența pozitivă a menținerii corpului în mișcare. Partea dificilă este aplicarea acestor cunoștințe la locul de muncă.

Hidratează-te

Poate sună redundant, dar majoritatea oamenilor nu beau suficientă apă în timpul zilei. Cantitatea optimă de apă recomandată în timpul zilei este de 2 litri (aproximativ 8 pahare obișnuite), dar această cantitate de apă include și alimentele sau alte băuturi cum ar fi cafeaua. Totuși, mulți oameni nu țin cont de recomandări și nu consumă suficiente lichide în timpul zilei.

Durerile de cap, oboseala, dificultățile de concentrare și creșterea anxietății sunt toate simptome de deshidratare, ceea ce poate avea un efect advers asupra zilei de lucru, așa că asigurați-vă că vă completați frecvent rezerva de apă a organismului pentru a rămâne fericit și concentrat.