Google oferă o multitudine de cursuri online, multe dintre ele adresate studenților sau celor care au absolvit recent. Unele dintre acestea te vor învăța limbaje de programare sau modalități de lucru cu tehnologii specifice. Dar există și cursuri de marketing, dezvoltare și lansare de aplicații, creare de produs sau gestionarea resurselor, care pot fi de folos oricărui antreprenor sau viitor antreprenor.
Poți găsi cele mai multe dintre ele pe Class Central, scrie Inc.com. Iată câteva dintre cele mai atrăgătoare.
Primii pași în dezvoltarea unui start-up
Dacă ai vrut întotdeauna să lansezi un start-up, dar nu ești sigur cum să procedezi, acest curs îți va oferi o imagine de ansamblu. Cursul te ajută să înveți cum să găsești mentori și membrii ai echipei, finanțare și cum să scrii un pitch pe care să îl folosești pentru a obține clienți sau parteneri. Cursul durează aproximativ trei săptămâni.
Dezvoltare de aplicații (sau marketing online)
Google oferă un curs destinat celor care doresc să dezvolte și să lanseze o aplicație. Dar din descriere, suna ca și cum ar fi foarte util pentru oricine face marketing online - probabil orice antreprenor. Cursul durează aproximativ două săptămâni.
Design de produs
Crezi că ai o idee grozavă pentru un produs? Acest curs te va ajuta să îți perfecționezi ideea, să o proiectezi și să te conectezi cu potențialii clienți pentru a stabili dacă produsul va fi viabil pe piață.
Networking
Dacă dorești sa dezvolți un pitch bun pe care sa îl prezinți oricui cu ușurință, acesta este un curs potrivit. De asemenea, lecția te poate ajuta să crești numărul de conexiuni pe LinkedIn, atunci acest curs ar putea fi foarte util. În orice caz, durează aproximativ o săptămână și are o singură lecție, deci nu este o investiție uriașă de timp. Oh, și promite să te învețe cum să scrii un e-mail la care primești garantat răspunsuri, o abilitate absolut necesară tuturor antreprenorilor.
Google oferă o multitudine de cursuri online, multe dintre ele adresate studenților sau celor care au absolvit recent. Unele dintre acestea te vor învăța limbaje de programare sau modalități de lucru cu tehnologii specifice. Dar există și cursuri de marketing, dezvoltare și lansare de aplicații, creare de produs sau gestionarea resurselor, care pot fi de folos oricărui antreprenor sau viitor antreprenor.
Poți găsi cele mai multe dintre ele pe Class Central, scrie Inc.com. Iată câteva dintre cele mai atrăgătoare.
Primii pași în dezvoltarea unui start-up
Dacă ai vrut întotdeauna să lansezi un start-up, dar nu ești sigur cum să procedezi, acest curs îți va oferi o imagine de ansamblu. Cursul te ajută să înveți cum să găsești mentori și membrii ai echipei, finanțare și cum să scrii un pitch pe care să îl folosești pentru a obține clienți sau parteneri. Cursul durează aproximativ trei săptămâni.
Dezvoltare de aplicații (sau marketing online)
Google oferă un curs destinat celor care doresc să dezvolte și să lanseze o aplicație. Dar din descriere, suna ca și cum ar fi foarte util pentru oricine face marketing online - probabil orice antreprenor. Cursul durează aproximativ două săptămâni.
Design de produs
Crezi că ai o idee grozavă pentru un produs? Acest curs te va ajuta să îți perfecționezi ideea, să o proiectezi și să te conectezi cu potențialii clienți pentru a stabili dacă produsul va fi viabil pe piață.
Networking
Dacă dorești sa dezvolți un pitch bun pe care sa îl prezinți oricui cu ușurință, acesta este un curs potrivit. De asemenea, lecția te poate ajuta să crești numărul de conexiuni pe LinkedIn, atunci acest curs ar putea fi foarte util. În orice caz, durează aproximativ o săptămână și are o singură lecție, deci nu este o investiție uriașă de timp. Oh, și promite să te învețe cum să scrii un e-mail la care primești garantat răspunsuri, o abilitate absolut necesară tuturor antreprenorilor.