4 calități comune pe care le au antreprenorii de succes

  • 3 apr. 2017, 16:52
  • 1 143

Un studiu recent al Harvard Business Review in colaborare cu firma Ey a scos la suprafata 4 trasaturi comune intre antreprenorii de succes. Studiul s-a bazat pe o analiza atenta a ultimilor 30 de ani din mediul antreprenorial si a peste 9,200 de antreprenori castigatori ai premiilor Ey „antreprenorul anului”.

500 de castigatori au fost analizati pentru a crea un raport, printre acestia se numara cativa dintre castigatorii recenti ai premiului Ey: Sara Blakely fondatoarea SPANX,  Steve Case co-fondatorul  AOL si Howard Schultz CEO-ul Starbucks.

Raportul a scos la iveala faptul ca toti castigatorii nominalizati pana in 2015 au creat in ultimii 30 de ani peste 14 milioane de job-uri, au contribuit la bugetul de stat al S.U.A cu aproximativ $1 trillion si au fondat mai mult de o afacere.

Сare sunt cele 4 calitati comune pe care le au antreprenorii de succes?

1. RECUNOSC TALENTUL

Dezvoltarea unei companii necesita oameni priceputi, asadar este normal ca departamentul HR sau managerii sa caute sa angajeze oameni talentati si priceputi. Dar care sunt asemenatori in teluri si gandire cu colectivul deja existent. Pe langa a cauta oameni talentati, antreprenorii de succes isi incurajeaza oamenii sa se dezvolte constant si sa isi asume riscuri.

2. SUNT AXATI PE DEZVOLTARE

Toti au o schema care tinteste in detaliu obiective pe termen lung. Aceasta schema se axeaza pe urmatoarele arii ale companiei: crearea unei baze de clienti, operatiunile companiei si sanatatea financiara.  Acestea sunt departamentele pe care trebuie sa se axeze schema de dezvoltare.

3. DOCUMENTARE

Cei mai buni antreprenori cauta sa fie la curent cu informatii despre investitori care ai investii in facerea lor, dar si sa auda de cele mai interesante domenii actuale sau abia dezvoltate in care oamenii sunt dispusi sa investeasca. Practic sunt atenti la mai multe directii de dezvoltare a pietei pentru a stii incontro pot evolua.

4. SUNT MANATI DE MOTIV SI SCOP

Nici o afacere nu are succes daca este lipsita de un scop, spune o vorba. Aparent fiecare antreprenor de succes au avut un motiv puternic in care au crezut pentru fiecare afacere in care s-au implicat. Motivele sunt atat de natura sociala, dar si monetara. Una dintre sugestile acestor antreprenori este sa incerci sa iti intrebi echipa cum vede scopul companiei si cum ar trebui abordata situatia pentru a-si atinge scopul lunar.