Tot mai mulți oameni folosesc servicii online

  • 26 mai 2020, 12:57
  • 498

De la începutul stării de urgență, moldovenii au început tot mai des să solicite servicii la distanță. Potrivit ministrului Economiei și Infrastructurii, Sergiu Railean, nivelul de utilizare a SIA GEAP a crescut cu circa 35%, transmite știri.md. 

Despre aceasta ministrul a anunțat în cadrul unei ședințe online cu participarea conducerii Agenției Servicii Publice, a reprezentanților Proiectului Băncii Mondiale pentru Ameliorarea Competitivității II și reprezentanților MEI. 

În cadrul ședinței s-a discutat despre funcționalitatea Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive (SIA GEAP) în contextul situației pandemice. 

De asemenea, agenda ședinței a cuprins subiecte cu referire la analiza opțiunilor de organizare a administrării tehnice a SIA GEAP pentru Autoritățile Publice Locale, precum și conceptul de constituire a call-center-lui pentru deservirea utilizatorilor SIA GEAP. 

„În contextul stării de urgență este imperativ să asigurăm buna funcționare a Sistemului informațional autorizat de gestionare şi eliberare a actelor permisive, în situația în care antreprenorii apelează din ce în ce mai des la Ghișeul Unic pentru obținerea actelor necesare. Susțin inițiativa creării unui call-center și cred că acesta va veni în ajutorul miilor de antreprenori, cu răspunsuri unificate”, a declarat ministrul Sergiu Railean.