Dacă în trecut telefonul era considerat un dispozitiv folosit aproape exclusiv pentru convorbiri sau jocuri, care mai degrabă ne distrăgeau de la muncă, astăzi smartphone-urile sunt device-uri care pot crește eficiența angajaților. Evoluţia smartphone-urilor în ultimii ani este una spectaculoasă, iar un telefon inteligent folosit la adevărata sa capacitate constituie un instrument prețios, care oferă utilizatorului multiple beneficii. Iată cum te poate ajuta telefonul să devii mai eficient la locul de muncă.
Planifică-ți treburile inteligent!
Vremea nenumăratelor post-it-uri lipite peste tot pe birou a trecut, la fel și cea a agendei fizice. Mult mai eficient este ca treburile „de făcut” să fie notate în agenda telefonului. Cu ajutorul calendarelor personalizate și a alarmelor se poate realiza o planificare săptămânală sau chiar lunară, care poate fi accesată oricând, de oriunde. Mai mult, unele aplicații, precum Hours Time Tracking, ajută la monitorizarea timpului folosit pentru rezolvarea anumitor task-uri, lucru extrem de util mai ales pentru freelanceri sau pentru cei care sunt plătiți în funcție de orele lucrate.
Munca în echipă este mult mai facilă!
Cu ajutorul unui smartphone, munca în echipă devine mai facilă, pentru că accesul la fluxul de informație este mai rapid. Odată ce aceleași aplicații sunt descărcate de toți membrii unei echipe, aceștia pot să lucreze la același proiect de oriunde, chiar dacă nu au în proximitate un computer. Notificările apar instantaneu pe telefon și astfel task-urile pot fi rezolvate imediat ce apar.
Ai acces rapid la toate informațiile, chiar dacă îți schimbi telefonul
Cu ani în urmă, înlocuirea telefonului vechi cu unul nou însemna că o parte a documentelor, contactelor și fișierelor nu vor putea fi recuperate. Astăzi, printr-un simplu cont de Gmail sincronizat la device-ul vechi poți să regăsești pe noul smartphone toate informațiile din telefonul pe care l-ai înlocuit. Fotografiile salvate în Cloud, întâlnirile programate, mesajele, documentele și contactele – adică tot ce e important pentru tine – va fi salvat în noul telefon.
Smartphone-ul este noul asistent personal
Un exemplu concret în acest sens îl constituie aplicațiile pentru gestionarea email-urilor. O parte importantă a timpului petrecut la muncă o folosim pentru a scrie sau răspunde la email-uri. Cum ar fi dacă cineva ar putea să ne facă ordine în Inbox, să sorteze email-urile după importanța lor, să le arhiveze după un anumit număr de zile sau să amâne e-mailurile personale până după terminarea orelor de muncă? Există o serie întreagă de aplicații, atât pentru Android, cât și pentru iPhone care pot face aceste lucruri în locul nostru și astfel să ne crească productivitatea la locul de muncă. Totul este să le punem la treabă!
Prioritizarea și gestionarea eficientă a task-urilor
Unele aplicații pentru Android sau iPhone (de tipul Taskful) te ajută să fii mai eficient la locul de muncă prin gestionarea eficientă a treburilor pe care le ai de făcut și prioritizarea lor. Telefonul te va anunța în procente cât mai ai până la îndeplinirea sarcinii și ai posibilitatea de a adăuga task-uri vocal. Nu există niciun risc să pierzi din vedere vreun lucru pe care-l ai de făcut, pentru că unele aplicații de acest tip te ajută să stai focusat pe task-urile zilnice și astfel să obții un management mai bun al timpului. Pornind de la comunicarea eficientă, circulația rapidă a informației și posibilitatea de a lucra oricând și de oriunde până la buna manageriere a timpului și sarcinilor de la job, telefoanele inteligente te ajută să fii mai productiv și rapid la muncă. Tot ce ai de făcut este să descarci aplicațiile care te ajută în acest sens și să folosești smartphone-ul la întreaga sa capacitate.
Dacă în trecut telefonul era considerat un dispozitiv folosit aproape exclusiv pentru convorbiri sau jocuri, care mai degrabă ne distrăgeau de la muncă, astăzi smartphone-urile sunt device-uri care pot crește eficiența angajaților. Evoluţia smartphone-urilor în ultimii ani este una spectaculoasă, iar un telefon inteligent folosit la adevărata sa capacitate constituie un instrument prețios, care oferă utilizatorului multiple beneficii. Iată cum te poate ajuta telefonul să devii mai eficient la locul de muncă.
Planifică-ți treburile inteligent!
Vremea nenumăratelor post-it-uri lipite peste tot pe birou a trecut, la fel și cea a agendei fizice. Mult mai eficient este ca treburile „de făcut” să fie notate în agenda telefonului. Cu ajutorul calendarelor personalizate și a alarmelor se poate realiza o planificare săptămânală sau chiar lunară, care poate fi accesată oricând, de oriunde. Mai mult, unele aplicații, precum Hours Time Tracking, ajută la monitorizarea timpului folosit pentru rezolvarea anumitor task-uri, lucru extrem de util mai ales pentru freelanceri sau pentru cei care sunt plătiți în funcție de orele lucrate.
Munca în echipă este mult mai facilă!
Cu ajutorul unui smartphone, munca în echipă devine mai facilă, pentru că accesul la fluxul de informație este mai rapid. Odată ce aceleași aplicații sunt descărcate de toți membrii unei echipe, aceștia pot să lucreze la același proiect de oriunde, chiar dacă nu au în proximitate un computer. Notificările apar instantaneu pe telefon și astfel task-urile pot fi rezolvate imediat ce apar.
Ai acces rapid la toate informațiile, chiar dacă îți schimbi telefonul
Cu ani în urmă, înlocuirea telefonului vechi cu unul nou însemna că o parte a documentelor, contactelor și fișierelor nu vor putea fi recuperate. Astăzi, printr-un simplu cont de Gmail sincronizat la device-ul vechi poți să regăsești pe noul smartphone toate informațiile din telefonul pe care l-ai înlocuit. Fotografiile salvate în Cloud, întâlnirile programate, mesajele, documentele și contactele – adică tot ce e important pentru tine – va fi salvat în noul telefon.
Smartphone-ul este noul asistent personal
Un exemplu concret în acest sens îl constituie aplicațiile pentru gestionarea email-urilor. O parte importantă a timpului petrecut la muncă o folosim pentru a scrie sau răspunde la email-uri. Cum ar fi dacă cineva ar putea să ne facă ordine în Inbox, să sorteze email-urile după importanța lor, să le arhiveze după un anumit număr de zile sau să amâne e-mailurile personale până după terminarea orelor de muncă? Există o serie întreagă de aplicații, atât pentru Android, cât și pentru iPhone care pot face aceste lucruri în locul nostru și astfel să ne crească productivitatea la locul de muncă. Totul este să le punem la treabă!
Prioritizarea și gestionarea eficientă a task-urilor
Unele aplicații pentru Android sau iPhone (de tipul Taskful) te ajută să fii mai eficient la locul de muncă prin gestionarea eficientă a treburilor pe care le ai de făcut și prioritizarea lor. Telefonul te va anunța în procente cât mai ai până la îndeplinirea sarcinii și ai posibilitatea de a adăuga task-uri vocal. Nu există niciun risc să pierzi din vedere vreun lucru pe care-l ai de făcut, pentru că unele aplicații de acest tip te ajută să stai focusat pe task-urile zilnice și astfel să obții un management mai bun al timpului. Pornind de la comunicarea eficientă, circulația rapidă a informației și posibilitatea de a lucra oricând și de oriunde până la buna manageriere a timpului și sarcinilor de la job, telefoanele inteligente te ajută să fii mai productiv și rapid la muncă. Tot ce ai de făcut este să descarci aplicațiile care te ajută în acest sens și să folosești smartphone-ul la întreaga sa capacitate.