În procesul de căutare a unui job, nu faci altceva decât să te promovezi și să creezi o imagine bună în fața angajatorului, pentru ca acesta să vrea să te „cumpere”, în sensul bun al cuvântului. Iar prima interacțiune cu angajatorul are loc prin intermediul CV-ului. Așadar, atunci când îl creezi, gândește-te la acesta ca la o strategie de marketing. E ca și cum ai face publicitate unui produs, iar acest produs nu este altceva decât abilitățile și competențele tale. Ideea de bază este să transmiți angajatorului această informație într-un mod cât mai atractiv și original.
Însă nu doar în CV te poți promova. Și la interviu trebuie să știi cum să-ți pui în valoare punctele tale puternice. La fel ca în cazul unor servicii sau produse, trebuie să găsești acele lucruri care te diferențiază de ceilalți candidați și să le pui în prim-plan. Totodată, este important să fii destul de modest și să nu te supraapreciezi. În cadrul unui interviu nu trebuie să te lauzi, dar să-ți promovezi capacitățile și să argumentezi de ce acestea sunt necesare companiei.
Una dintre strategiile de marketing folosite în promovare este și sinceritatea. Consumatorii sunt mai predispuși să cumpere un produs descris obiectiv, în locul celor care maschează punctele slabe. Același principiu este și în cadrul angajării. Faptul că îți recunoști defectele, demonstrează că știi la ce ai de lucrat, iar dacă mai expui și câteva moduri în care poți face asta, angajatorul se asigură că vei fi în continuă dezvoltare.
Ceea ce nu trebuie să folosești în cadrul procesului de angajare este surplusul de sentimente. Păstrează limitele profesionale și nu oferi prea multe detalii din viața personală. De asemenea, ai grijă dacă alegi să fii excentric. Uneori asta poate să cucerească, tu fiind cel care rupe tiparele, alteori poate arăta foarte stupid.
În final, important este să înțelegi foarte clar unde vrei să ajungi și să fii creativ în limita posibilului. Transformă CV-ul dintr-o autobiografie plicticoasă, într-un document original. Promovează-te astfel încât să păstrezi o imagine pozitivă și să fii diferit de alții. Iar dacă vrei să fii la curent cu ultimele tendințe în crearea unui CV sau vrei să găsești jobul tău de vis, intră pe Joblist.md.
În procesul de căutare a unui job, nu faci altceva decât să te promovezi și să creezi o imagine bună în fața angajatorului, pentru ca acesta să vrea să te „cumpere”, în sensul bun al cuvântului. Iar prima interacțiune cu angajatorul are loc prin intermediul CV-ului. Așadar, atunci când îl creezi, gândește-te la acesta ca la o strategie de marketing. E ca și cum ai face publicitate unui produs, iar acest produs nu este altceva decât abilitățile și competențele tale. Ideea de bază este să transmiți angajatorului această informație într-un mod cât mai atractiv și original.
Însă nu doar în CV te poți promova. Și la interviu trebuie să știi cum să-ți pui în valoare punctele tale puternice. La fel ca în cazul unor servicii sau produse, trebuie să găsești acele lucruri care te diferențiază de ceilalți candidați și să le pui în prim-plan. Totodată, este important să fii destul de modest și să nu te supraapreciezi. În cadrul unui interviu nu trebuie să te lauzi, dar să-ți promovezi capacitățile și să argumentezi de ce acestea sunt necesare companiei.
Una dintre strategiile de marketing folosite în promovare este și sinceritatea. Consumatorii sunt mai predispuși să cumpere un produs descris obiectiv, în locul celor care maschează punctele slabe. Același principiu este și în cadrul angajării. Faptul că îți recunoști defectele, demonstrează că știi la ce ai de lucrat, iar dacă mai expui și câteva moduri în care poți face asta, angajatorul se asigură că vei fi în continuă dezvoltare.
Ceea ce nu trebuie să folosești în cadrul procesului de angajare este surplusul de sentimente. Păstrează limitele profesionale și nu oferi prea multe detalii din viața personală. De asemenea, ai grijă dacă alegi să fii excentric. Uneori asta poate să cucerească, tu fiind cel care rupe tiparele, alteori poate arăta foarte stupid.
În final, important este să înțelegi foarte clar unde vrei să ajungi și să fii creativ în limita posibilului. Transformă CV-ul dintr-o autobiografie plicticoasă, într-un document original. Promovează-te astfel încât să păstrezi o imagine pozitivă și să fii diferit de alții. Iar dacă vrei să fii la curent cu ultimele tendințe în crearea unui CV sau vrei să găsești jobul tău de vis, intră pe Joblist.md.