Un ciorchine de strugure a fost vândut pentru suma de 11.000 de dolari, în cadrul unei licitații, organizată în orașul japonez Kanazawa.
Strugurii din soiul „Roman Ruby” a fost cumpărat de proprietarul unui lanț hotelier privat, informează Agenţia niponă de presă Kyodo, transmite Știri.md cu referire la Rador.ro.
Acest soi este apreciat pentru fructele dulci de culoare roșie şi pentru gustul lor răcoritor. Strugurii diferă prin dimensiunea lor foarte mare și prin faptul că seamănă foarte bine cu nişte mingi de golf.
Proprietarul lanțului hotelier privat a plătit echivalentul a 11.000 de dolari pentru 24 de boabe de strugure, apreciați mult pentru zeama lor, pentru conținutul ridicat de zahăr și aciditatea scăzută.
Este cel mai scump strugure vândut vreodată atât în Japonia, cât şi în lume. Strugurii Ruby au fost dezvoltați în Ishikawa și au intrat pe piață în 2008.
Fructele scumpe, apreciate de regulă pentru aspectul și gustul lor în Japonia, sunt cumpărate sub formă de cadouri sau în scopuri promoționale de către diverse companii.
Un ciorchine de strugure a fost vândut pentru suma de 11.000 de dolari, în cadrul unei licitații, organizată în orașul japonez Kanazawa.
Strugurii din soiul „Roman Ruby” a fost cumpărat de proprietarul unui lanț hotelier privat, informează Agenţia niponă de presă Kyodo, transmite Știri.md cu referire la Rador.ro.
Acest soi este apreciat pentru fructele dulci de culoare roșie şi pentru gustul lor răcoritor. Strugurii diferă prin dimensiunea lor foarte mare și prin faptul că seamănă foarte bine cu nişte mingi de golf.
Proprietarul lanțului hotelier privat a plătit echivalentul a 11.000 de dolari pentru 24 de boabe de strugure, apreciați mult pentru zeama lor, pentru conținutul ridicat de zahăr și aciditatea scăzută.
Este cel mai scump strugure vândut vreodată atât în Japonia, cât şi în lume. Strugurii Ruby au fost dezvoltați în Ishikawa și au intrat pe piață în 2008.
Fructele scumpe, apreciate de regulă pentru aspectul și gustul lor în Japonia, sunt cumpărate sub formă de cadouri sau în scopuri promoționale de către diverse companii.