Rutina zilnică de la oficiu, unde în fiecare zi vedem aceleași persoane și îndeplinim aceleași sarcini, duce la scăderea performanței, iar eficiența muncii descrește. Acest lucru se întâmplă mai ales iarna, când zilele sunt mai scurte, iar temperatura scade sub zero grade. În această perioadă, organismul trece în regimul de economisire a energiei. Iată de ce nu avem mare chef de lucru, iar gândurile ne zboară la vacanță. Pentru ca să depășiți aceste stări, care domnesc în oficiul Dvs, am hotărât să vă oferim câteva sfaturi.
Ordine pe masă - ordine în minte
Deci, primul sfat. Pentru început, faceți ordine pe masa de lucru. Dezordinea în hârtiile, instrumentele și accesoriile care stau pe masă influențează negativ asupra atenției angajatului. Acest lucru este demonstrat în studiile oamenilor de știință britanici, care au descoperit că pentru o productivitate maximă, creierul trebuie să vadă o imagine clară a ceea ce îl înconjoară. Cum vă puteți impune să lucrați, dacă pe masă totul este încurcat, iar pentru a găsi ceea de ce aveți nevoie, trebuie să cheltuiți din timpul prețios? Și nu trebuie să îi credeți pe cei care spun „Eu mi-am format propriul sistem. Eu știu ce și unde stă”. Este o motivație dubioasă care duce în impas.
Aromoterapia
Unii savanți ne sfătuiesc să folosim diferite arome pentru a ne mări productivitatea la muncă. În timpul experimentelor, oamenii de știință au ajuns la concluzia că mirosurile de citruse, mentă și alte ierburi asemănătoare, ne ajută să ne concentrăm și ne binedispun.
Muzica vindecă
Una dintre cele mai îndrăgite și răspândite metode rămâne a fi muzica. În funcție de serviciul pe care îl aveți, puteți alege piesele care vă vor da putere și vor crește productivitatea Dvs. Este greu de spus cum trebuie să fie terapia cu muzică. Cineva, pentru concentrare, are nevoie de muzică clasică, altcineva - de ska sau reggae.
Rogvaiv
Mulți specialiști recomandă să priviți anumite culori sau nuanțe. Se presupune că diferite culori au o influență deosebită asupra conștientului și a productivității. După cum puteți înțelege, în acest caz nu sunt anumite indicații concrete - totul este individual. Experimentați, implicați-vă și colegii în acest proces. Confortul psihologic vă va ajuta să găsiți noi forțe și să continuați să lucrați.
Mișcă-te de aici!
Dacă metodele anterioare nu v-au ajutat, iar lucrul continuă să vă pară rutină, merită să luați decizii radicale. Încercați să vă schimbați cu locurile cu unul dintre colegi. Sună banal, dar veți vedea sarcinile dintr-un alt punct de vedere. În principiu, mutarea meselor în oficiu sparge ordinea creată, determinându-i pe toți colegii să se mobilizeze.
E timpul pentru o plimbare
În cazul în care munca nu devine mai interesantă în niciun fel, necătând la străduințe, faceți o pauză. Plimbațivă 15 minute la aer curat. Invitațivă și colegii. O scurtă odihnă vă va relaxa și înviora.
Cafea sau ceai?
În continuarea sfatului precedent, vă recomandăm să consumați mai puțină cafea pe parcursul zilei. Chiar dacă este renumită pentru efectul de înviorare, în unele cazuri, băutura își pierde din eficacitate și nu mai funcționează. În afară de asta, nu trebuie să ignorați asociațiile puternice care apar în subconștient: cafea-lucru. Cu alte cuvinte, în momentul în care bei cafea, organismul percepe că trebuie să te apuci de lucru. Încercați să treceți la alte băuturi.
Rutina zilnică de la oficiu, unde în fiecare zi vedem aceleași persoane și îndeplinim aceleași sarcini, duce la scăderea performanței, iar eficiența muncii descrește. Acest lucru se întâmplă mai ales iarna, când zilele sunt mai scurte, iar temperatura scade sub zero grade. În această perioadă, organismul trece în regimul de economisire a energiei. Iată de ce nu avem mare chef de lucru, iar gândurile ne zboară la vacanță. Pentru ca să depășiți aceste stări, care domnesc în oficiul Dvs, am hotărât să vă oferim câteva sfaturi.
Ordine pe masă - ordine în minte
Deci, primul sfat. Pentru început, faceți ordine pe masa de lucru. Dezordinea în hârtiile, instrumentele și accesoriile care stau pe masă influențează negativ asupra atenției angajatului. Acest lucru este demonstrat în studiile oamenilor de știință britanici, care au descoperit că pentru o productivitate maximă, creierul trebuie să vadă o imagine clară a ceea ce îl înconjoară. Cum vă puteți impune să lucrați, dacă pe masă totul este încurcat, iar pentru a găsi ceea de ce aveți nevoie, trebuie să cheltuiți din timpul prețios? Și nu trebuie să îi credeți pe cei care spun „Eu mi-am format propriul sistem. Eu știu ce și unde stă”. Este o motivație dubioasă care duce în impas.
Aromoterapia
Unii savanți ne sfătuiesc să folosim diferite arome pentru a ne mări productivitatea la muncă. În timpul experimentelor, oamenii de știință au ajuns la concluzia că mirosurile de citruse, mentă și alte ierburi asemănătoare, ne ajută să ne concentrăm și ne binedispun.
Muzica vindecă
Una dintre cele mai îndrăgite și răspândite metode rămâne a fi muzica. În funcție de serviciul pe care îl aveți, puteți alege piesele care vă vor da putere și vor crește productivitatea Dvs. Este greu de spus cum trebuie să fie terapia cu muzică. Cineva, pentru concentrare, are nevoie de muzică clasică, altcineva - de ska sau reggae.
Rogvaiv
Mulți specialiști recomandă să priviți anumite culori sau nuanțe. Se presupune că diferite culori au o influență deosebită asupra conștientului și a productivității. După cum puteți înțelege, în acest caz nu sunt anumite indicații concrete - totul este individual. Experimentați, implicați-vă și colegii în acest proces. Confortul psihologic vă va ajuta să găsiți noi forțe și să continuați să lucrați.
Mișcă-te de aici!
Dacă metodele anterioare nu v-au ajutat, iar lucrul continuă să vă pară rutină, merită să luați decizii radicale. Încercați să vă schimbați cu locurile cu unul dintre colegi. Sună banal, dar veți vedea sarcinile dintr-un alt punct de vedere. În principiu, mutarea meselor în oficiu sparge ordinea creată, determinându-i pe toți colegii să se mobilizeze.
E timpul pentru o plimbare
În cazul în care munca nu devine mai interesantă în niciun fel, necătând la străduințe, faceți o pauză. Plimbațivă 15 minute la aer curat. Invitațivă și colegii. O scurtă odihnă vă va relaxa și înviora.
Cafea sau ceai?
În continuarea sfatului precedent, vă recomandăm să consumați mai puțină cafea pe parcursul zilei. Chiar dacă este renumită pentru efectul de înviorare, în unele cazuri, băutura își pierde din eficacitate și nu mai funcționează. În afară de asta, nu trebuie să ignorați asociațiile puternice care apar în subconștient: cafea-lucru. Cu alte cuvinte, în momentul în care bei cafea, organismul percepe că trebuie să te apuci de lucru. Încercați să treceți la alte băuturi.