Opt lucruri pe care să le știi înainte de a lansa o afacere

  • 5 apr. 2019, 17:25
  • 508

În caz că te-ai hotărât să lansezi un business, ai la dispoziție sute de idei de afaceri pe care le poți începe cu o investiție de 100 de dolari, sau te poți inspira de la startup-uri care au primit finanțări consistente de la fonduri de investiții încă din primele două luni ale acestui an.

Totodată, în momentul în care ai luat hotărârea de a deveni antreprenor, mai ai nevoie să asculți sfaturile unor persoane care au trecut deja prin primele etape de dezvoltare ale unui business. pentru început, citește despre opt lucruri pe care să le știi înainte de a lansa o afacere.

Antreprenoriatul este un maraton

Marla Beck – cofondator și CEO Bluemercury (achiziționat de Macy’s pentru 210 mil. dolari)

Bursa s-a prăbușit la un an după ce am lansat Bluemercury. Vreme de un an și jumătate nu am avut cum să strângem bani de la fondurile de investiții și a trebuit să găsim modalități de a ne construi afacerea doar din banii pe care-i încasam.

Sunt mulți antreprenori care au în vedere doar cum să facă în așa fel încât să-și vândă cât mai repede afacerea. Eu vă sfătuiesc, în schimb, să stați să vă concentrați pe modurile în care puteți să construiți o companie extraordinară pe termen lung.

Asigură-te că există cerere pentru produsul sau serivciul tău

Matt Mead – fondator și CEO al Mead Technology Group, EpekData și BrandLync

Antreprenoriatul este de lucru pe brânci și despre faptul că poți ajunge să înveți mai multe despre tine decât în orice alt mod. Vine cu beneficii, dar nu și cu garanții.

Când lucrurile devin grele, când rămâi fără bani și ai vrea să renunți, amintește-ți că vânzările nu sunt un remediu pentru toate aceste probleme, dar nu le poți rezolva dacă nu faci vânzări.

Fii conștient că nu vei reuși chiar de prima dată

Joshua Harris – fondator Agency Growth Secrets

Nu te complace să stai doar și să strângi informații. Singurul mod în care vei reuși să progresezi este acela în care chiar te apuci de lucru imediat.

Apoi, trebuie să te miști rapid, să analizezi rezultatele și să faci modificări dacă și acolo unde este nevoie.

Este foarte posibil să nu reușești să ai succes încă de la prima încercare, poate nici la a doua sau la a treia. Dar dacă te miști cu lejeritate, este posibil să pivotezi.

Ai răbdare și asigură-te că ai acces la resursele de finanțare potrivite

Guy Sheetrit, CEO Over The Top SEO

Orice persoană care începe o nouă afacere trebuie să înțeleagă foarte bine momentele dezvoltării și resursele de finanțare de care are nevoie pentru a supraviețui în faza de startup.

Mi-aș fi dorit să fi înțeles cât de mult va dura până să ajung la un nivel de venituri suficient de mare, care să-i asigure afacerii mele să se dezvolte și să înflorească.

Aproape jumătate dintre toate afacerile de mici dimensiuni care au dat faliment au dat greș pentru că nu au avut o finanțare potrivită.

Înțelege care este audiența ta

Daid Newman - autorul “Do It! Marketing” și creatorul e Speaker Profit Formula

O bună parte dintre antreprenori se concentrează extrem de mult pe marketing și pe vânzări și ajung să neglijeze faptul că este esențial să înțeleagă ce vor clienții lor să realizeze sau să rezolve.

Companiile profitabile își cunosc clienții mai bine decât se știu ei înșiși și vând valoare, impact și rezultate pe care aceștia vor să le cumpere.

Fii pregătit să pivotezi

Peter Hernandez - președinte în cadrul Douglas Elliman

Școlile de afaceri nu pot să te învețe tot ceea ce afli înființând o afacere. În momentul în care ai de-a face cu oameni, idei, piețe, ești pus în fața realității indiferent cât de bun consideri că este planul de afaceri inițial pe care l-ai realizat.

Ascultă vocea clienților

Ashley Alderson - fondator și CEO The Boutique Hub

În mod tradițional vi se spune să începeți afacerea având un plan de business și produsul. Însă, în momentul în care am lansat The Boutique Hub, am aflat pe pielea mea că identificarea unui MVP, implementarea și feedback-ul imediat al clienților sunt cele mai importante elemente pentru o afacere.

Am pornit la drum cu un plan și un produs care avea sens pentru mine, dar care nu se potriveau cerințelor pieței.

Rezolvă o problemă

Simon Grabowski - fondator și CEO ClickMeeting

Întreabă-te mereu ce nevoie sau problemă adresează produsul sau servciul tău. Dacă nu există cerere sau interes din partea pieței, este cazul să-ți regândești ideea.