"Cu ce vă pot ajuta?" sau alte 15 greșeli absurde ale vânzătorilor din domeniul retail.
Pe data de 12 februarie desfășurăm masterclassul "Vă pot ajuta?" sau alte 15 greșeli ale vânzătorilor, care scad considerabil vânzările retail.
Despre ce masterclassul?
Despre cum vânzătorii fără să vrea își scad vânzările și despre ce e de făcut cu asta.
Ce este în program?
↗ De ce nu e bine să întrebăm "Cu ce vă pot ajuta?" și cum formulăm o întrebare corectă?
↗ E bine oare să zâmbim permanent clientului?
↗ Ce dialog construim cu un cumpărător ca să nu apară argumentul "e prea scump"?
↗ De ce argumentul «produsul este de calitate, nu veți regreta» NU este un argument?
↗ De ce nu e voie să spunem clientului «Și eu folosesc asta și sunt mulțumit»?
↗ Cum încheiem un dialog, astfel încât să nu se finalizeze cu fraza "mă voi gândi"?
Detalii și formularul de înregistrare găsiți pe pagina mistake.sbc.md.
Facebook: facebook.com/SBC.md.
"Cu ce vă pot ajuta?" sau alte 15 greșeli absurde ale vânzătorilor din domeniul retail.
Pe data de 12 februarie desfășurăm masterclassul "Vă pot ajuta?" sau alte 15 greșeli ale vânzătorilor, care scad considerabil vânzările retail.
Despre ce masterclassul?
Despre cum vânzătorii fără să vrea își scad vânzările și despre ce e de făcut cu asta.
Ce este în program?
↗ De ce nu e bine să întrebăm "Cu ce vă pot ajuta?" și cum formulăm o întrebare corectă?
↗ E bine oare să zâmbim permanent clientului?
↗ Ce dialog construim cu un cumpărător ca să nu apară argumentul "e prea scump"?
↗ De ce argumentul «produsul este de calitate, nu veți regreta» NU este un argument?
↗ De ce nu e voie să spunem clientului «Și eu folosesc asta și sunt mulțumit»?
↗ Cum încheiem un dialog, astfel încât să nu se finalizeze cu fraza "mă voi gândi"?
Detalii și formularul de înregistrare găsiți pe pagina mistake.sbc.md.
Facebook: facebook.com/SBC.md.