Compania Kaufland vine cu o reacție după ce în mass-media de la Chișinău au apărut informații precum că mai multe produse autohtone cu renume nu se vor regăsi pe rafturile punctelor de comerț.
Reprezentanții Kaufland au declarat pentru Știri.md că la momentul deschiderii primelor magazine Kaufland în Republica Moldova, compania și-a propus să înceapă activitatea cu 3.000 de produse made in Moldova la raft, însă magazinele Kaufland se vor lansa pe piața de retail cu peste 3.200 de produse autohtone.
În același timp, compania menționează că procesul de analiză, selecție și negociere a parteneriatelor comerciale nu a fost finalizat.
"Acest proces este unul continuu și este bazat pe indici stricți de calitate, care au la bază standarde europene. De asemenea, selecția de sortiment este una flexibilă și adaptabilă la preferințele cumpărătorilor. Kaufland a fost și este deschis în permanență pentru colaborare, având în vedere angajamentul ni l-am asumat, de a aduce pe rafturile magazinelor cât mai multe produse autohtone.
Vrem să subliniem, că în cadrul negocierilor, unii producători autohtoni au refuzat să semneze actul adițional la contractul de colaborare, care conține clauzele de compliance. Principiile de lucru și colaborare menționate în aceste clauze, stau la baza oricărui parteneriat corect și de durată și garantează componența anticorupție și de etică a oricărei colaborări", a declarat pentru Știri.md un reprezentat al companiei.
Amintim că reprezentanți ai mai multor companii au declarat pentru Bani.md că condițiile propuse de Kaufland, pentru comercializarea produselor în cadrul rețelei, sunt nerealizabile pentru companiile autohtone.
După cum declară distribuitorii, „Kaufland a cerut o reducere retroactivă de două ori mai mare decât cea aplicată pe piață. De asemenea, contractul propus de Kaufland nu a fost acceptat de producători.
Companiile autohtone spun că contractele propuse de oficiul din România nu pot fi nici măcar negociate, nu se acceptă modificări.”
Compania Kaufland vine cu o reacție după ce în mass-media de la Chișinău au apărut informații precum că mai multe produse autohtone cu renume nu se vor regăsi pe rafturile punctelor de comerț.
Reprezentanții Kaufland au declarat pentru Știri.md că la momentul deschiderii primelor magazine Kaufland în Republica Moldova, compania și-a propus să înceapă activitatea cu 3.000 de produse made in Moldova la raft, însă magazinele Kaufland se vor lansa pe piața de retail cu peste 3.200 de produse autohtone.
În același timp, compania menționează că procesul de analiză, selecție și negociere a parteneriatelor comerciale nu a fost finalizat.
"Acest proces este unul continuu și este bazat pe indici stricți de calitate, care au la bază standarde europene. De asemenea, selecția de sortiment este una flexibilă și adaptabilă la preferințele cumpărătorilor. Kaufland a fost și este deschis în permanență pentru colaborare, având în vedere angajamentul ni l-am asumat, de a aduce pe rafturile magazinelor cât mai multe produse autohtone.
Vrem să subliniem, că în cadrul negocierilor, unii producători autohtoni au refuzat să semneze actul adițional la contractul de colaborare, care conține clauzele de compliance. Principiile de lucru și colaborare menționate în aceste clauze, stau la baza oricărui parteneriat corect și de durată și garantează componența anticorupție și de etică a oricărei colaborări", a declarat pentru Știri.md un reprezentat al companiei.
Amintim că reprezentanți ai mai multor companii au declarat pentru Bani.md că condițiile propuse de Kaufland, pentru comercializarea produselor în cadrul rețelei, sunt nerealizabile pentru companiile autohtone.
După cum declară distribuitorii, „Kaufland a cerut o reducere retroactivă de două ori mai mare decât cea aplicată pe piață. De asemenea, contractul propus de Kaufland nu a fost acceptat de producători.
Companiile autohtone spun că contractele propuse de oficiul din România nu pot fi nici măcar negociate, nu se acceptă modificări.”