Cu totii vrem 2 lucuri de la viata: succes si fericire. Doar ca succesul inseamna altceva pentru fiecare dintre noi. Totusi exista un numitor comun pentru succes si fericire, indiferent daca esti medic, avocat, om de afaceri, economist sau tamplar – relatiile cu ceilalti.
Diverse studii stiintifice au demonstrat ca daca inveti sa ii abordezi pe ceilalti, adica sa comunici eficient, ai strabatut deja 85% din drumul spre o cariera de succes si 99% din cel spre o viata personala implinita.
Sa te intelegi cu ceilati nu reprezinta garantia nici pentru succes nici pentru fericire. Important este cum ii abordezi pe cei din jurul tau pentru ati aduce satisfactie personala si in acelasi timp sa respecti personalitatea fiecaruia. Relatiile umane reprezinta stiinta de a aborda oamenii in asa fel incat orgoliul tau si orgoliul lor sa ramane intacte. Este unica metoda de a te intelege cu ceilati si presupune un real succes si satisfactie.
Fie ca esti angajat sau cauti idei de afaceri pentru ca incepe o cariera pe cont propriu, abilitatile de comunicare si relatioare te vor ajuta sa atingi succesul pe care ti-l doresti.
Studiile demonstreaza ca 15% din reusita profesionala se datoreaza pregatirii tehnice, creierului si talentul in profesie, iar 85% se datoreaza factorilor de personalitate si capacitatii de a-i aborda pe cei care au reusit deja. Cu alte cuvinte, dezvoltarea inteligentei emotionale este esentiala.
90% din cei care isi pierd locul de munca o fac pentru ca nu reusesc sa-si dezvolte personalitatea in asa fel incat sa aiba relatii armonioase cu cei din jur, si doar 10% pentru ca nu sunt in stare sa-si faca treaba.
Exista milioane de oameni care sunt timizi, sfiosi, rusinosi si care nu se simt in largul lor in societate pentru ca se simt inferiori .Ei nu isi dau seama ca adevarata problema o constituie de fapt relatiile interumane. Si ca sa facilitezi crearea relatiilor, este bine sa iti adaptezi nu doar limbajul si comportamentul, ci si modul in care te imbraci. Oamenii de succes rareori sunt imbracati neglijent. Asadar, imprieteneste-te cu hainele de calitate, invata sa porti cu incredere si degajare o camasa sau un sacou.
Tu cum esti ? Cum se simti? Ce parere ai despre tine?
Ia atitudine chiar azi si dedica timp dezvoltarii personale. Invata cum sa ai o atitudine pozitiva si cum sa comunici eficient cu cei din jur.
Pentru dezvoltarea inteligentei emotionale gasesti aici cateva recomandari de carti, insa cea mai buna metoda este sa fii prezent in discutiile pe care le ai, sa iti asculti interlocutorul si sa il intelegi. Analizeaza cu atentie limbajul verbal si non-verbal, fii atent la ce simti tu in legatura cu fiecare om cu care intri in contact si invata sa fii bland cu tine. Nu te critica daca ceva nu iese bine. Invata din greseli si gandeste-te cum altfel poti proceda data viitoare, astfel incat sa iasa mai bine.
Oamenii de succes nu devin asa peste noapte. Dezvoltarea personala si profesionala este un proces care nu se termina niciodata. Totusi, o calatorie de 1000 de mile incepe cu un prin pas.
Cu totii vrem 2 lucuri de la viata: succes si fericire. Doar ca succesul inseamna altceva pentru fiecare dintre noi. Totusi exista un numitor comun pentru succes si fericire, indiferent daca esti medic, avocat, om de afaceri, economist sau tamplar – relatiile cu ceilalti.
Diverse studii stiintifice au demonstrat ca daca inveti sa ii abordezi pe ceilalti, adica sa comunici eficient, ai strabatut deja 85% din drumul spre o cariera de succes si 99% din cel spre o viata personala implinita.
Sa te intelegi cu ceilati nu reprezinta garantia nici pentru succes nici pentru fericire. Important este cum ii abordezi pe cei din jurul tau pentru ati aduce satisfactie personala si in acelasi timp sa respecti personalitatea fiecaruia. Relatiile umane reprezinta stiinta de a aborda oamenii in asa fel incat orgoliul tau si orgoliul lor sa ramane intacte. Este unica metoda de a te intelege cu ceilati si presupune un real succes si satisfactie.
Fie ca esti angajat sau cauti idei de afaceri pentru ca incepe o cariera pe cont propriu, abilitatile de comunicare si relatioare te vor ajuta sa atingi succesul pe care ti-l doresti.
Studiile demonstreaza ca 15% din reusita profesionala se datoreaza pregatirii tehnice, creierului si talentul in profesie, iar 85% se datoreaza factorilor de personalitate si capacitatii de a-i aborda pe cei care au reusit deja. Cu alte cuvinte, dezvoltarea inteligentei emotionale este esentiala.
90% din cei care isi pierd locul de munca o fac pentru ca nu reusesc sa-si dezvolte personalitatea in asa fel incat sa aiba relatii armonioase cu cei din jur, si doar 10% pentru ca nu sunt in stare sa-si faca treaba.
Exista milioane de oameni care sunt timizi, sfiosi, rusinosi si care nu se simt in largul lor in societate pentru ca se simt inferiori .Ei nu isi dau seama ca adevarata problema o constituie de fapt relatiile interumane. Si ca sa facilitezi crearea relatiilor, este bine sa iti adaptezi nu doar limbajul si comportamentul, ci si modul in care te imbraci. Oamenii de succes rareori sunt imbracati neglijent. Asadar, imprieteneste-te cu hainele de calitate, invata sa porti cu incredere si degajare o camasa sau un sacou.
Tu cum esti ? Cum se simti? Ce parere ai despre tine?
Ia atitudine chiar azi si dedica timp dezvoltarii personale. Invata cum sa ai o atitudine pozitiva si cum sa comunici eficient cu cei din jur.
Pentru dezvoltarea inteligentei emotionale gasesti aici cateva recomandari de carti, insa cea mai buna metoda este sa fii prezent in discutiile pe care le ai, sa iti asculti interlocutorul si sa il intelegi. Analizeaza cu atentie limbajul verbal si non-verbal, fii atent la ce simti tu in legatura cu fiecare om cu care intri in contact si invata sa fii bland cu tine. Nu te critica daca ceva nu iese bine. Invata din greseli si gandeste-te cum altfel poti proceda data viitoare, astfel incat sa iasa mai bine.
Oamenii de succes nu devin asa peste noapte. Dezvoltarea personala si profesionala este un proces care nu se termina niciodata. Totusi, o calatorie de 1000 de mile incepe cu un prin pas.