Inceteaza sa te mai judeci
Cand ziua se sfarseste si nu ai realizat cate ti-ai propus, sfarsesti prin a te judeca si a te eticheta ca lenes si ineficient. Cateodata, suntem cei mai duri critici ai nostri, iar gandirea negativa ne poate duce la un blocaj mintal substantial care ne impiedica sa atingem succesul. Cand te judeci, increderea si stima de sine, factori care influenteaza reusita in afaceri, sunt negativ impactate. Asa ca acorda-ti o pauza si nu te mai judeca asa dur.
Ia o decizie
Cea mai importanta decizie pe care poti s-o iei e ca afacerea ta o sa fie un succes, orice ar fi. Asta inseamna ca o sa depui efortul necesar sa-ti transformi afacerea intr-un succes. Ia decizia aceasta o data si vei vedea ca vei incepe sa te gandesti diferit la felul in care iti folosesti timpul si vei incepe sa fii mai productiv.
Examineaza starea lucrurilor
Este crucial sa stii unde stai. Tine timp de o saptamana un jurnal in care sa notezi cum iti petreci timpul, iar la sfarsit observa cum iti petreci cea mai mare parte a timpului. Apoi, vezi daca petreci timp cu lucruri neimportante, si incearca sa-l diminuezi, si tine minte ca ar trebui sa faci mai multe lucruri care aduc venit.
Elimina timpul pierdut
Cand petreci putin timp aici si acolo nici nu-ti dai seama, dar timpul acela se poate aduna intr-o perioada destul de mare. Incearca sa nu-ti mai pierzi timpul in mod neproductiv. De exemplu, verifica-ti mailul de doua ori pe zi, iar in restul timpului incearca sa stai departe de Internet daca nu ai de facut ceva important pentru munca ta.
Incorporeaza sisteme de planificare
Afla ce sisteme ai la locul de munca care functioneaza, care nu, ce sarcini te incurca si iti ocupa cel mai mult timp si ce sarcini ce au nevoie de rezolvare eviti. Exista numeroase sisteme de planificare, asa ca sigur gasesti unul care ti se potriveste. Numeroase programe si aplicatii te ajuta sa economisesti o gramada de timp, asa ca apeleaza la ele cu incredere.
Deleaga sarcini
Sunt sarcini care trebuie duse la bun-sfarsit si pe care tu le eviti, care nu sunt interesante si deseori sunt si destul de grele. Daca angajezi pe cineva sa se ocupe de acestea, tie iti ramane mai mult timp in care sa te ocupi de activitatile care iti aduc bani.
Inceteaza sa te mai judeci
Cand ziua se sfarseste si nu ai realizat cate ti-ai propus, sfarsesti prin a te judeca si a te eticheta ca lenes si ineficient. Cateodata, suntem cei mai duri critici ai nostri, iar gandirea negativa ne poate duce la un blocaj mintal substantial care ne impiedica sa atingem succesul. Cand te judeci, increderea si stima de sine, factori care influenteaza reusita in afaceri, sunt negativ impactate. Asa ca acorda-ti o pauza si nu te mai judeca asa dur.
Ia o decizie
Cea mai importanta decizie pe care poti s-o iei e ca afacerea ta o sa fie un succes, orice ar fi. Asta inseamna ca o sa depui efortul necesar sa-ti transformi afacerea intr-un succes. Ia decizia aceasta o data si vei vedea ca vei incepe sa te gandesti diferit la felul in care iti folosesti timpul si vei incepe sa fii mai productiv.
Examineaza starea lucrurilor
Este crucial sa stii unde stai. Tine timp de o saptamana un jurnal in care sa notezi cum iti petreci timpul, iar la sfarsit observa cum iti petreci cea mai mare parte a timpului. Apoi, vezi daca petreci timp cu lucruri neimportante, si incearca sa-l diminuezi, si tine minte ca ar trebui sa faci mai multe lucruri care aduc venit.
Elimina timpul pierdut
Cand petreci putin timp aici si acolo nici nu-ti dai seama, dar timpul acela se poate aduna intr-o perioada destul de mare. Incearca sa nu-ti mai pierzi timpul in mod neproductiv. De exemplu, verifica-ti mailul de doua ori pe zi, iar in restul timpului incearca sa stai departe de Internet daca nu ai de facut ceva important pentru munca ta.
Incorporeaza sisteme de planificare
Afla ce sisteme ai la locul de munca care functioneaza, care nu, ce sarcini te incurca si iti ocupa cel mai mult timp si ce sarcini ce au nevoie de rezolvare eviti. Exista numeroase sisteme de planificare, asa ca sigur gasesti unul care ti se potriveste. Numeroase programe si aplicatii te ajuta sa economisesti o gramada de timp, asa ca apeleaza la ele cu incredere.
Deleaga sarcini
Sunt sarcini care trebuie duse la bun-sfarsit si pe care tu le eviti, care nu sunt interesante si deseori sunt si destul de grele. Daca angajezi pe cineva sa se ocupe de acestea, tie iti ramane mai mult timp in care sa te ocupi de activitatile care iti aduc bani.