Cum sunt testați șoferii înainte de a achiziționa polițe

  • 24 aug. 2018, 16:44
  • 898

Root Insurance, un startup american care vine cu o abordare tech inovatoare pentru industria de asigurări auto, a ajuns să fie evaluat la un miliard de dolari, odată cu cea mai recentă rundă de investiții, scrie start-up.ro.

Root Insurance, un startup din Statele Unite, a anunțat că a ridicat 100 de milioane de dolari în Seria D, rundă condusă de Tiger Global Management. La investiție au mai participat Redpoint Ventures, Ribbit Capital și Scale Venture Partners, informează TechCrunch. Astfel, startup-ul a atins statutul de unicorn, fiind evaluat la 1 miliard de dolari.

Fondată în 2015, compania de asigurări auto vine cu un concept nou în această industrie. Ceea ce face diferit este faptul că stabilește clienții premium pe baza competențelor de conducere auto. Practic, șoferii descarcă aplicația Root și trec un test de conducere care durează, de obicei, cam două sau trei săptămâni, bazându-se pe inteligența artificială și senzorii telefonului. Apoi, în baza comportamentului la volan, Root permite clienților să își modifice polița de asigurare.

Acest model ar permite șoferilor să economisească peste 50% din costurile poliței de asigurare oferite de către furnizorii tradiționali. Compania folosește algoritmi AI pentru a ajusta riscul și, uneori, pentru a oferi reduceri. De exemplu, un vehicul care este dotat cu un sistem de asistență avansat, care îmbunătățește siguranța în trafic, poate primi reduceri ulterioare.

Alți investitori în companie sunt Drive Capital și Silicon Valley Bank.