Compania care a făcut vânzări de 10.000 de dolari pe secundă în epidemie

  • 20 apr. 2020, 12:58
  • 2 081

Criza COVID-19, care l-a îmbogățit pe Jeff Bezos cu 24 de miliarde de dolari, a dat un avânt incredibil și afacerii lui, retailerul mamut Amazon, care ar fi înregistrat, potrivit The Guardian, vânzări de 10.000 de dolari pe secundă în ultima perioadă.

Zi și noapte, comenzi în valoare de 10.000 de dolari au fost plasate, în fiecare secundă, pe Amazon, de la începutul perioadei de carantină, transmite Știri.md cu referire la Libertatea.ro.

Cumpărătorii apelează acum la Amazon nu doar pentru haine, pantofi ori electronice, ci și pentru articole de strictă necesitate, mai ales în țările unde există depozite ale companiei, iar livrarea se face rapid, în una, două zile lucrătoare. 

Cel mai mare retailer on line din lume urmează să anunțe câștigurile pe primul trimestru din 2020, iar analiștii estimează că acestea sunt de 73 de miliarde de dolari, cu 22% mai mari decât cele înregistrate anul trecut, în aceeași perioadă.

"Amazon a înregistrat o creștere uriașă a cererii de articole de uz casnic, de când oamenii stau acasă. E un record istoric. A devenit un magazin de strictă necesitate," a declarat Josh Brown, expert financiar, pentru The Guardian.

Creșterea vânzărilor a determinat compania lui Jeff Bezos să angajeze masiv, pentru a putea onora cererea. 

La începutul săptămânii, Amazon a anunțat că are nevoie de 75.000 de oameni pentru procesarea comenzilor plasate de utilizatori. 

Cei 75.000 se adaugă altor 100.000 angajați de companie de la începutul crizei COVID. În total, retailerul are aproape un milion de angajați în toată lumea. 

Fondatorul Amazon, Jeff Bezos, a donat 100 de milioane de dolari din averea lui uriașă, de 143 de miliarde, băncii de alimente Feeding America.