La demersurile Biroului Politici de Reintegrare, Î.S. Bacul Molovata va efectua curse zilnice suplimentare pentru a satisface necesitățile populației și agenților economici din platoul Cocieri, informează MOLDPRES cu referire la Biroul politici de reintegrare.
Potrivit unui ordin al conducerii întreprinderii, din 29 mai, prima cursă a feribotului va fi la efectuată la ora 6.00 din satul Molovata Nouă spre Molovata și la 6.45 retur. Ultima cursă, spre Molovata Nouă, va fi efectuată la ora 20.00.
Totodată, întreprinderea a anunțat disponibilitatea de a efectua curse suplimentare în timpul zilei, în cazul prezenței unui număr sporit de pasageri și mijloace de transport în linia de așteptare pentru trecerea fluvială a râului Nistru.
Din cauza restricțiilor de circulație impuse de așa zisele structuri de la Tiraspol, satele situate în stânga Nistrului sunt practic inaccesibile pe cale terestră, astfel locuitorii și agenții economici din zonă fiind nevoiți să traverseze pe malul drept al Nistrului cu feribotul. În ultimul timp, numărul pasagerilor a crescut semnificativ și periodic se formau cozi la feribot.
Biroul Politici de Reintegrare este în căutarea unor soluții de lungă durată pentru această situație.
La demersurile Biroului Politici de Reintegrare, Î.S. Bacul Molovata va efectua curse zilnice suplimentare pentru a satisface necesitățile populației și agenților economici din platoul Cocieri, informează MOLDPRES cu referire la Biroul politici de reintegrare.
Potrivit unui ordin al conducerii întreprinderii, din 29 mai, prima cursă a feribotului va fi la efectuată la ora 6.00 din satul Molovata Nouă spre Molovata și la 6.45 retur. Ultima cursă, spre Molovata Nouă, va fi efectuată la ora 20.00.
Totodată, întreprinderea a anunțat disponibilitatea de a efectua curse suplimentare în timpul zilei, în cazul prezenței unui număr sporit de pasageri și mijloace de transport în linia de așteptare pentru trecerea fluvială a râului Nistru.
Din cauza restricțiilor de circulație impuse de așa zisele structuri de la Tiraspol, satele situate în stânga Nistrului sunt practic inaccesibile pe cale terestră, astfel locuitorii și agenții economici din zonă fiind nevoiți să traverseze pe malul drept al Nistrului cu feribotul. În ultimul timp, numărul pasagerilor a crescut semnificativ și periodic se formau cozi la feribot.
Biroul Politici de Reintegrare este în căutarea unor soluții de lungă durată pentru această situație.