Căutăm un super om care să se alăture echipei și să ne ajute în activitățile de zi cu zi ale agenției și academiei.
Responsabilitățile principale:
- Comunicarea cu clienții
- Pregătirea ordinelor de plată și monitorizarea plăților
- Activități organizatorice ce țin de cursurile Boomerang Academy
Alte sarcini (precum pregătirea contractelor, lucru în CRM etc.) sunt cu o frecvență mai redusă și se discută la interviu.
În principal căutăm o persoană care:
- stă bine cu organizarea
- învață repede
- poate să comunice în 5 -10 chat-uri în paralel pe diferite subiecte atît cu clienții cît și cu specialiștii din echipă.
- deschisă să găsească soluții la problemele apărute chiar și atunci cînd Chat GPT nu știe care este soluția.
Ești avantajată dacă:
- ai experiență anterioară pe un post similar
- ai cunoștințe de marketing sau chiar Google Ads
- ai experiență în vânzări
- ai experiență de lucru cu AMO CRM și/sau cu Sirius
Posibilitatea de lucru hibridă (birou - remote).
Salariu negociabil și depinde de cunoștințele și experiența persoanei.
CV-urile le puteți expedia pe info @ boomerang.md.