Responsabilități și atribuții:
Soluţionarea/identificarea soluțiilor aferente situațiilor apărute în activitatea întreprinderii,
consultarea subdiviziunilor și conducerii Întreprinderii din punct de vedere legal;
Soluţionarea/identificarea soluțiilor aferente situațiilor de încălcare a dispoziţiilor
contractelor încheiate între Întreprindere și alte entități şi propunerea soluţiilor pentru
buna desfăşurare a activităţii;
Perfectarea notificărilor, reclamațiilor, plângerilor, cererilor de chemare în judecată, apel,
recurs, revizuire, reprezentarea intereselor Întreprinderii în instanțele judecătorești,
precum și în alte instituții;
Perfectarea și negocierea tuturor tipurilor de contracte încheiate de întreprindere;
Stabilirea și realizarea întregului proces de recuperare a datoriilor conform contractelor
incheiate de întreprindrere (colectare de datorii);
Întocmirea demersurilor și interpelărilor privind accesul la informații de la instituțiile
statului, persoanele juridice și/sau persoanele fizice;
Examinarea petițiilor, cercetarea materialelor cu înaintarea propunerilor și perfectarea
răspunsurilor corespunzătoare în termenul stabilit;
alte sarcini conexe exercitării atribuțiilor de funcție, etc.
Cerințe:
Studii superioare în domeniul juridic.
Experiență relevantă la un post cu atribuții similare, de minim 3 ani (inclusiv
reprezentarea în instanța de judecată);
Cunoașterea limbilor română și rusă;
Capacitate de analiză și gândire strategică;
Nivel sporit de atenție și acuratețe;
Abilităţi excelente de comunicare și de soluționare eficientă a problemelor;
Abilităţi de organizare şi planificare;
Inițiativă și viziune strategică, capacități avansate de prezentare și abilități de comunicare
a informației, atât verbal cât și scris;
Profesionalism, spirit analitic şi de echipă, abilități de formulare a ideilor, inițiativă;
Punctualitate, corectitudine și responsabilitate în vederea respectării exigențelor stabilite;
Dorința de a studia și a se perfec...