Recruiter/ administrative assistant

До 2-х лет
Стаж работы
Полный день
График работы
Высшее
Образование
Кишинёв мун.
Регион
Рус, Рум
языки

Descrierea jobului Monitorizarea pietei muncii locale din Republica Moldova; Redactarea si postarea anunturilor de recrutare; Selectarea CV-urilor primite in functie de profilul candidatului si cerintele postului; Sustinerea interviurilor si adaptarea candidatilor alesi; Indeplinirea activităților zilnice de secretariat; Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice, e-mailurilor, adresărilor; Asistența directorul la ședințele de lucru; Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor, îndosariere și arhivarea corespondenței; Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, email; Elaborarea și redactarea documentelor; Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele interne; Traducerea documentelor, corespondentei si etc. in ROMANA / RUSA ; Cerinte: Experiența intr-o pozitie similara de cel putin 1 an; Obligatoriu cunostinte de limba romînă, rusă la nivel avansat, atît scris cît și vorbit; Cunostinte avansate de utilizare a computerului pachetul MS Office, Excel; Seriozitate, atentie distributiva, amabilitate, memorie vizuala; Capacitate de a lucra in echipa; Ce îţi oferim: Salariu motivant şi bonus Telefon de serviciu şi pachet gratuit de comunicare Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00 Transport gratis Selecția inițială se face doar în baza CV - urilor, care pot fi expediate la adresa electronică: hr@slavena.md cu specificarea postului solicitat. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu! Telefon: 060 90 70 74

pегион Молдова Кишинёв мун.