Descrierea jobului
Monitorizarea pietei muncii locale din Republica Moldova;
Redactarea si postarea anunturilor de recrutare;
Selectarea CV-urilor primite in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
Sustinerea interviurilor si adaptarea candidatilor alesi;
Indeplinirea activităților zilnice de secretariat;
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice, e-mailurilor, adresărilor;
Asistența directorul la ședințele de lucru;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor, îndosariere și arhivarea corespondenței;
Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, email;
Elaborarea și redactarea documentelor;
Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele interne;
Traducerea documentelor, corespondentei si etc. in ROMANA / RUSA ;
Cerinte:
Experiența intr-o pozitie similara de cel putin 1 an;
Obligatoriu cunostinte de limba romînă, rusă la nivel avansat, atît scris cît și vorbit;
Cunostinte avansate de utilizare a computerului pachetul MS Office, Excel;
Seriozitate, atentie distributiva, amabilitate, memorie vizuala;
Capacitate de a lucra in echipa;
Ce îţi oferim:
Salariu motivant şi bonus
Telefon de serviciu şi pachet gratuit de comunicare
Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00
Transport gratis
Selecția inițială se face doar în baza CV - urilor, care pot fi expediate la adresa electronică: hr@slavena.md cu specificarea postului solicitat.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
Telefon: 060 90 70 74