Срок размещения вакансии истёк. Также, возможно, она была скрыта или удалена пользователем.
Полный день
График работы
**Suntem în căutarea unei noi colege!**
Ești cu experiență în contabilitate și abilități organizatorice? Atunci te invităm să ni te alături ca **Ajutor Contabil și Asistent pentru Director** în echipa noastră din domeniul construcțiilor!
**Ce vei face la noi:**
- Vei gestiona evidența contabilității primare și vei ține evidența bugetelor pentru proiectele noastre de construcții;
- Te vei ocupa de verificarea și arhivarea documentelor contabile;
- Ne vei ajuta să pregătim rapoartele financiare, să urmărim termenele și să ne menținem organizarea;
- Vei susține directorul în organizarea și coordonarea întâlnirilor, evenimentelor și deplasărilor de afaceri;
- Vei gestiona corespondența și agenda directorului;
- Vei pregăti prezentări și rapoarte pentru întâlniri;
- Vei coordona activitățile administrative zilnice și vei asigura buna funcționare a biroului.
- Graficul de lucru 8 ore.
**Ce ne dorim de la tine:**
- Experiență în lucrul cu cifrele contabile, în programele de la calculator ( microsoft office, 1C)
- Cunoașterea limbilor română și rusă este esențială; engleza este un plus, dar nu obligatorie;
- Seriozitate, responsabilitate și punctualitate sunt esențiale pentru această poziție;
- Abilități bune de organizare, atenție la detalii și capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- O atitudine proactivă, orientată către soluții și capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă.
**Ce îți oferim noi:**
- Un mediu de lucru plăcut și dinamic, unde te vei simți parte dintr-o echipă unită;
- Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional;
- Un pachet salarial atractiv, adaptat cunoștințelor și experienței tale in intervalul de 8000-10000
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și vrei să ni te alături, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Trimite-ne CV-ul tău la director.balmarin@gmail.com sau sună-ne la numărul de telefon 068668605
pегион Молдова Кишинёв мун. Центр