Operator depozit (com. Ciorescu)

До 2-х лет
Стаж работы
Посменный
График работы
Среднее специальное
Образование
Кишинёв мун.
Регион
Рус, Рум
языки

-Înregistrarea si procesarea zilnică a comenzilor / facturilor primite pentru rețelele de magazine, de la persoanele juridice sau agenți; - Tipărirea comenzilor clienților si transmiterea lor în expeditie pentru a fi repartizate; - În baza comenzilor prelucrate întocmește facturi fiscale privind comercializarea produselor conform comenzilor clienților; - Asigură suport agenților de vânzări în domeniul preluării comenzilor de la clienţi; - Efectuarea de task-uri zilnice / săptămânale / lunare conform termenelor convenite. Ce oferim: -Experiența constituie un avantaj; -Studii medii speciale sau superioare (avantaj-studii economice, contabile); - Cunoaşterea calculatorului (MS Office); - Abilități de comunicare eficientă și orientare către client; -Abilități de asimilare rapidă a informației noi; - Responsabilitate, atenție la detalii. Oferim: - Regim de muncă în schimburi; - Instruire asigurată de companie; - Salariu stabil; - Prânz gratuit. Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md sau contactează-ne la 060 200 961 și noi avem grijă să îți oferim detaliile. Te așteptăm în echipa noastră!

pегион Молдова Кишинёв мун.

Departamentul Resurse Umane