responsabilitățile tale:
- înregistrarea zilnică a încasărilor și plăților în lei și în valută străină conform extraselor de cont în softul contabil;
- efectuarea operațiunilor bancare (plăți furnizori, plăți trezoriale, etc.) și întocmirea setului de documente pentru efectuarea plățile electronice;
- evidența scadentelor de plată;
- generarea rapoartelor specifice domeniului de activitate către Departamentul Vânzări, managementul companiei;
- verificarea corectitudinii întocmirii foilor de parcurs și procesarea acestora în sistemul de evidență contabilă;
- procesarea facturilor și actelor privind evidența parcului auto (flota auto);
- înregistrarea și casarea plăților de asigurare.
ce așteptăm:
- studii superioare de specialitate (contabilitate, finanțe, economie, etc.);
- experiență în domeniu-minim 1 an;
- cunoștințe solide în domeniul legislației privind standardele contabile, codul fiscal;
- cunoștințe avansate a pachetului MS Office.
ce oferim:
-carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară;
-pachet salarial și social atractiv;
-instruiri în domeniul de activitate;
-mediu de lucru dinamic;
-prânz asigurat de companie.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob!