Buliga Lilia
Fabrica de încălțăminte VALIDINCOM SRL Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei
Государственный Университет Молдовы Государственный Университет Молдовы
Молдова
Женский
Состою в браке
Есть
30 сентября 1978
Управляющий
Договорная
Cвободный график
Manager resurse umane si SSM
Fabrica de încălțăminte
Ce am făcut?
Am implementat sistemul de management al calității ISO 9001 și ISO 45000 în domeniul resurselor umane, sănătății și securității muncii;
Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne);
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare, identificarea noilor platforme de recrutare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și eevidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Ce cunosc?
Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM;
Studii superioare/masterat absolvite în domeniul de jurisprudență/management/psihologia muncii și organizațională;
Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;
Cunoașc limba română și rusă la nivel avansat;
Am manifestat abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;
Cunosc metode moderne de evidență a personalului;
Am dat dovadă de capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
Cunoștințe de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point);
Cunoștințe teoretice în recrutare, selecție, instruire și evaluare a personalului.
Pentru a mă încadra bine în colectiv sunt:
Obsedată de dezvoltarea mea personală multilaterală (cărți, seminare, forumuri, autoinstruire, autodezvoltare),
Să fiu profesionistă în domeniu respectiv,
Îm pot organiza ziua de lucru,
Pot raporta succint volumul de lucru realizat și rezultatele obținute,
Sunt o fire pozitivă, iubesc oamenii și îmi pasă de cei din jur,
manager resurse umane si SSM
VALIDINCOM SRL
Ce am făcut?
Am implementat sistemul de management al calității ISO 9001 și ISO 45000 în domeniul resurselor umane, sănătății și securității muncii;
Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne);
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare, identificarea noilor platforme de recrutare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și eevidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Ce cunosc?
Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM;
Studii superioare/masterat absolvite în domeniul de jurisprudență/management/psihologia muncii și organizațională;
Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;
Cunoașc limba română și rusă la nivel avansat;
Am manifestat abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;
Cunosc metode moderne de evidență a personalului;
Am dat dovadă de capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
Cunoștințe de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point);
Cunoștințe teoretice în recrutare, selecție, instruire și evaluare a personalului.
Pentru a mă încadra bine în colectiv sunt:
Obsedată de dezvoltarea mea personală multilaterală (cărți, seminare, forumuri, autoinstruire, autodezvoltare),
Să fiu profesionistă în domeniu respectiv,
Îm pot organiza ziua de lucru,
Pot raporta succint volumul de lucru realizat și rezultatele obținute,
Sunt o fire pozitivă, iubesc oamenii și îmi pasă de cei din jur,
Consultant principal al Secției resurse umane și secretariat
Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei
Государственный Университет Молдовы
Факультет Права Магистратура
Jurisprudenta
Государственный Университет Молдовы
Facultatea Sociologie si Asistență Socială Магистратура
Psihologia muncii si organizațională
Румынский (Родной)
Русский (Высокий)
B
Contabilitate pentru incepatori. Programul 1C. 2021.
Aga-Bravo SRL