Dacă ești o persoană responsabilă, ambițioasă, ordonată căreia îi place ca toate actele să fie în conformitate cu legislația în vigoare cât și normele interne, te așteptăm în echipa noastră - compania juridică, oficiul amplasat în mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt intersecție cu str. Serghei Lazo.
Activități principale:
- Asistența juridică completă a activității întreprinderii;
- Analiza legală a documentelor juridice și pregătirea avizelor cu privire la aspecte problematice;
- Efectuarea expertizei judiciare a contractelor;
- Elaborarea și redactarea contractelor;
- Lucrul legat de înaintarea pretențiilor și a cererilor de chemare în judecată;
- Pregătirea documentelor justificative (procuri, scrisori de garanție, răspunsuri la cereri către organele guvernamentale);
- Reprezentarea în instanțe și alte instituții;
- Monitorizarea legislației în vigoare;
- Coordonarea actelor normative interne (regulamente, dispoziții, reglementări, instrucțiuni etc.);
- Controlul aplicării corecte a legislației în cadrul întreprinderii;
- Oferirea de consultații juridice verbale și scrise conducerii întreprinderii;
- Pregătirea proiectelor cererilor de chemare în judecată (în procedură civilă, economică și administrativă).
Cerințe fata de candidați:
- Studii superioare de specialitate.
- Experiență profesională de 3 ani sau mai mult într-o funcție similară.
- Cunoașterea legislației administrative, fiscale, procedurale, civile al Republicii Moldova.
- Cunoașterea limbilor: română, rusă.
Condiții:
-Angajarea conform Codului muncii al Republicii Moldova
- Săptămâna lucrătoare de 5 zile de la 8:30 la 17:30, de luni până vineri, din oficiul companiei.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu poza anexat la adresa de email: pfmmoldova@gmail.com.